با تقویت حوزه‌های علمیه مروج مکتب امام صادق(ع) باشیم

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تقویت حوزه‌های علمیه را راهی برای ترویج مکتب امام صادق(علیه السلام) خواند و گفت: علمای بسیاری در همین حوزه‌ها پرورش یافتند و خانواده‌ها باید اهتمام بیشتری به حضور فرزندانشان در حوزه‌های علمیه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۱۴ اردیبهشت) در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت امام صادق(علیه السلام)، گفت: مکتب شیعه امروز به برکت این امام همام ترقی و رشد کرده است و باید ایام صادقیه را برجسته کنیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تقویت حوزه‌های علمیه را راهی برای ترویج مکتب امام صادق(علیه السلام) خواند و افزود: علمای بسیاری در همین حوزه‌ها پرورش یافتند و خانواده‌ها باید اهتمام بیشتری به حضور فرزندانشان در حوزه‌های علمیه داشته باشند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحریم‌های بیشمار دشمنان را به فرصت تبدیل کرده است، اظهار کرد: این تحریم ها باعث شد تا رشد علوم و فنون مختلف در کشور شتاب بیشتری بگیرد و ایران به پیشرفت های بسیاری دست یابد.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به خروج آمریکا از برجام در سال ۹۷، تصریح کرد: پس از این رویداد ایران فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای خود را پیش برد و به موفقیت‌های قابل توجهی در این حوزه دست یافته است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به ۱۷ اردیبهشت سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی، خاطرنشان کرد: مجموعه بسیج سازندگی همواره خدمتگزار و پیش رونده بوده و پروژه‌های بزرگی را با کمترین هزینه‌ها به سرانجام رسانده است که جای تقدیر دارد.

کد خبر 1761666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha