۱۴ استاد برتر حوزه‌های علمیه استان اصفهان معرفی شدند

معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه استان اصفهان گفت: ۱۴ نفر از برترین اساتید حوزه های علمیه این استان از میان ۶۰۰ استاد معرفی و تجلیل شدند.

حجت الاسلام «محمدحسن ترابی» در گفتگو خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به شناسایی و تجلیل از اساتید برتر مدارس علمیه استان اصفهان اظهارداشت: ۶۰۰ نفر معلم در ۴۰ مدرسه علمیه تحت مدیریت حوزه های علمیه این استان در حال فعالیت هستند.

معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه استان اصفهان افزود: ۱۴ نفر از این افراد که از روش های نوین در تدریس استفاده کرده بودند و نظم در برگزاری کلاس و ارائه مطالب داشتند به عنوان اساتید برتر همزمان با هفته ملی گرامیداشت مقام معلم، تجلیل شدند.

وی ادامه داد: روش های تدریس این اساتید در مدارس مختلف مورد ارزیابی قرار گرفته و مدل های برتر به دیگر معلمان ارائه می شود.

حجت الاسلام ترابی یادآورشد: همکاری مدیران مدارس در ارتقا کیفی عملکرد اساتید و ارائه دروس مهم است که با بهره گیری از تجارب همکاران کیفت بخشی صورت می گیرد.

وی به پژوهش اساتید نیز اشاره کرد و گفت: فعالیت پژوهشی اساتید حوزه های علمیه اصفهان علاوه بر کیفیت عملکرد تدریس آنان در پاسخ به سوالات، شبهات و تقویت بنیه علمی موثر بوده است.

معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه استان اصفهان خاطرنشان کرد: تسلط اساتید بر زبان های دیگر خارجی امکان تقویت عملکرد آنان در ارائه دروس و همچنین تبلیغ دینی را به همراه دارد.

کد خبر 1761583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha