گاز به پاسگاه های مرزی خراسان جنوبی رسید

مرادی گفت: نعمت گاز به روستاها و پاسگاه های مرزی نهبندان رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی مرادی امروز (۱۳ اردیبهشت) در همایش شوراهای اسلامی شهرستان نهبندان اظهار داشت: شوراهای اسلامی ما باید برای توسعه و رشد شهرستان و معرفی آن در سطح ملی و جهانی ایده‌پردازی و مطالبه‌گری کنند.

سرپرست فرمانداری نهبندان با اشاره به آسیب های اجتماعی این شهرستان، گفت: تامین زیرساخت‌ها وظیفه دولت است و دولت هم با تمام امکانات پای کار است، در دولت انقلابی ما چیزی تحت عنوان «مدیر» نداریم بلکه «خدمتگزار» داریم و یا اینکه ما «مسئولیت» نداریم بلکه «ماموریت» داریم.

مرادی یکی از وظایف شوراهای اسلامی را روایت خدمت دولت به مردم عنوان کرد و گفت: این مهم وظیفه مهم شوراهای اسلامی است، بیان دستاوردهای نظام به مردم باید در دستور کار شوراها باشد.

وی با اشاره به اقدامات آبرسانی، برق رسانی و گازرسانی و جاده سازی در دولت سیزدهم، افزود: این اقدامات باید کارشناسانه و با برنامه در دستور کار باشد، در حوزه راه های روستایی اقدامات خوبی در شهرستان نهبندان هدف‌گذاری شده است.

سرپرست فرماندار نهبندان گفت: دولت در همه شرایط سخت کنار شوراها و مردم است، یک ظرفیت خوبی به نام گروه‌های جهادی و سپاه در نهبندان داریم که ایستاده در میدان کار می کنند و شوراها هم بازوی توانمند دولت هستند.

مرادی تلفیق میز و میدان را از اقدامات دولت سیزدهم عنوان و تصریح کرد: بزرگترین نهضت احیای قنوات در دولت سیزدهم در خراسان جنوبی انجام شده است.

سرپرست فرماندار نهبندان با بیان اینکه ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی نهنبدان در دولت سیزدهم روکش شده است و تا پایان سال هم ۱۰۰ کیلومتر دیگر اضافه می‌شود، گفت: پنج کیلومتر جاده شوسف – نهبندان دوبانده سازی شده و هفت کیلومتر دیگر هم انجام می شود.

مرادی گفت: برای اولین بار چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای توسعه نهبندان مصوب شده که بیش از دو هزار میلیارد تومان برای راه‌های روستایی هزینه می شود.

وی از گازرسانی به مرزها و روستاها و پاسگاه های مرزی نهبندان خبر داد و گفت: میدان ورودی شوسف از مطالبات جدی مردم است و تلاش می کنیم تا سریع تر مشکلات رفع شود.

سرپرست فرماندار نهبندان با اشاره به مشکلات بخش‌های سرداران و شوسف، گفت: باید با همکاری و همدلی  مردم و دولت مشکلات را رفع کرد.

کد خبر 1761580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha