سخنان مقام معظم رهبری، منشور حقوق کارگری است

صادقی با بیان اینکه سخنان امسال مقام معظم رهبری، منشور حقوق کارگری است، گفت: ایشان در هفته کارگر امسال خطاب به مسئولان می فرمایند که مطالبه گری کارگران به نفع دولت و نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حسن صادقی رئیس اتحادیه پیشکسوتان کارگری و قائم مقام دبیرکل خانه کارگر در مراسم جشن روز کارگر با تبریک ۱۲ اردیبهشت و روز کارگر اظهار کرد: روز جهانی کارگر یادآور خاطره کارگرانی است که برای هشت ساعت کار در شیکاگو به خیابان آمده و ندای آزادی سر داده و با نثار خون خود قوانین در سطح جهان شکل می گیرد.


وی با یادآوری اینکه در کشور ما نیز با تاسی از این حرکت قوانین کار شکل گرفته است، افزود: روز کارگر روز مطالبه گری است این طبقه معتقد به مبانی نظام است و نباید مورد کم لطفی و بی توجهی قرار گیرند.


رئیس اتحادیه پیشکسوتان کارگری با بیان اینکه سخنان امسال رهبری منشور حقوق کارگری است، ادامه داد: ایشان در هفته کارگر امسال که خطاب به مسئولان می فرمایند که مطالبه گری کارگران به نفع دولت و نظام است.


وی با بیان اینکه باید فرمایشات رهبری در خصوص کارگران را از مسئولان مطالبه کنیم، گفت: به فرمایش ایشان اگر حال کارگر خوب باشد حال نیمی از جامعه خوب خواهد بود.


صادقی اضافه کرد: رهبری در شعارهای سال همواره راه را به ما نشان می دهد و اکنون وظیفه ما است که در جهت رونق تولید و مطالبه حقوق خود حرکت کنیم.


رئیس اتحادیه پیشکسوتان کارگری با اشاره به اینکه تقویت بنیان طبقه کارگری نخستین مطالبه رهبری از دولت است، اضافه کرد: سیاست کنترل و مهار دستمزد برای کنترل تورم موجب شده است نیروی انسانی تمایل به سمت کار در صنعت نداشته باشد.

کد خبر 1761575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha