دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در خراسان جنوبی برگزار می شود

زنگویی گفت: دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت با عنوان سهم من از جوانی جمعیت از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت در دو سطح استانی و ملی برگزار می شود.

فهیمه زنگویی-مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت با عنوان سهم من از جوانی جمعیت از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت در دو سطح استانی و ملی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت همزمان دو سطح ملی و استانی  این رویداد امکان پذیر است، افزود: با توجه به اینکه تاریخ برگزاری رویداد ملی جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت ماه مصادف با روز ملی جمعیت است فراخوان ستاد ملی جوانی جمعیت در بخش های مختلف هفت گانه با شاخص های مختلف اعلام شده است.

زنگویی در ادامه بیان کرد: بخش های هفتگانه رویداد شامل خانواده ی باشکوه، رسانه، مدیران، دستگاه های اجرایی، نخبگان، سازمان و شرکت های خصوصی و سازمان های مردم نهاد هستند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در سطح ملی رویداد تا ۱۳ اردیبهشت و برای شرکت در سطح استانی تا ۲۰ اردیبهشت ماه مهلت دارند تا اقدام به پر کردن فرم‌های مربوطه که در رسانه ی دفتر بانوان استانداری خراسان جنوبی موجود است، نمایند.

وی در پایان گفت: شرکت همزمان در هر دو سطح رویداد امکان‌پذیر است و علاقمندان جهت شرکت در این رویداد و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس دبیرخانه استانی ۰۵۶۳۲۳۸۶۵۴۱ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 1761512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha