اجرای هنرمند پیشکسوت موسیقی در چهاردهمین جشنواره فرهنگی خلیج فارس

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان از اجرای هنرمند پیشکسوت «حسین ولی‌نژاد» در چهاردهمین جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس خبر داد.

زهره بابایی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: "بخشی" حسین ولی نژاد از استان خراسان شمالی شهرستان شیروان در تالار شهید آوینی بندرعباس در چهاردهمین جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس (دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس) به اجرای برنامه پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: این پیشکسوت موسیقی از سال ٦٧ فعالیت خود را در حوزه موسیقی مقامی (دوتار) آغاز کرده که تاکنون در جشنواره های مختلف بین المللی، ملی و استانی حضور داشته و مقام هایی از جمله کسب رتبه نخست جشنواره بیت و حیران ٩ سال پیاپی و داوری چندین جشنواره را بر عهده داشته است.

بابایی عنوان کرد: این هنرمند سرشناس شهرستانی، استانی و کشوری آموزش دوتار را نزد پدرش و در محضر اساتیدی همـچون همراه بخشی گلـیانی، حاج حیدر کارگر، علی اکبر بخشی گلیانی فرا گرفته که بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت مستمر در حوزه موسیقی مقامی و در جشنواره های مختلف موسیقی موفق به  کسب مقام های برتر شده است.

 مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان بیان کرد: چهاردهمین جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس ۷ الی ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور گروه های موسیقی از استان هرمزگان، کرمان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کردستان، اردبیل، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و گیلان در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار شد.

کد خبر 1761469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha