خدمت‌رسانی به ۵۰۰۰ استاد در اداره اساتید حوزه علمیه خواهران

اداره اساتید مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در حال حاضر به خانواده‌های ۵۰۰۰ نفر از اساتید خدمت‌رسانی می‌کند و اکثر قریب به اتفاق اساتید سطح دو حوزه‌های علمیه خواهران را بانوان تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از حوزه‌های علمیه خواهران، اداره اساتید مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، در حال خدمت‌رسانی به خانواده‌های تقریبا ۵۰۰۰ نفری اساتید می‌باشد و اکثریت قریب به اتفاق اساتید سطح دو حوزه‌های علمیه خواهران را بانوان تشکیل می‌دهند.

لازم به ذکر است در این میان ضمن بازنشستگی برخی از اساتید بعد از سن ۵۵ سالگی و ایجاد ظرفیت استفاده از این اساتید در تدریس سطوح عالی و نیز ارائه خدمات تخصصی مشاوره‌ای، سالانه تعدادی از متقاضیان تدریس با شرکت در آزمون جذب اساتید و طی روند قانونی، به عنوان استاد این مجموعه محسوب خواهند شد،

همچنین در زمینه حفظ و نگهداری نیروی انسانی، طرح‌هایی همچون تعریف گروه علمی تربیتی، رتبه بندی اساتید و منضبط نمودن وضعیت ایشان در دستور کار اداره اساتید قرار گرفته است.

ارزشیابی‌های حین تدریس از طرقی همچون خودارزیابی، ارزشیابی طلاب از عملکرد اساتید، ارزیابی مدیر مدرسه از عملکرد استاد و ارزشیابی معاونان آموزش استانی از ارزیابی ارزیابان مورد عنایت و تاکید قرار می‌گیرد..

گفتنی است برنامه‌هایی همچون برپایی جشنواره‌های علمی، ارائه وبینارهای تخصصی، ارائه دوره‌های بدو و ضمن خدمت روشی، دانشی، بینشی و انگیزشی مفید و کارآمد، برپایی آیین هفته تکریم و پاسداشت مقام معلم و پیگیری درخواست‌ها و پیشنهادهای مالی از مراجع ذی صلاح، از دیگر کارویژه‌های ستاد اساتید حوزه‌های علمیه خواهران می‌باشد.

کد خبر 1761407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha