همراهی کارگر و کارفرما ملاک رونق تولید است

امیدی گفت: همراهی و همدلی کارگر و کارفرما ملاک رونق تولید است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، جمشید امیدی، عصر امروز (۱۱ اردیبهشت) در مراسمی که به مناسبت هفته کار و کارگر و تجلیل از کارگران برگزار شد، ضمن تبریک هفته کار و کارگر، به تعامل بین تشکل های کارگری، کارفرمایی اشاره کرد و گفت: هر چه تعامل بیشتر باشد شاهد اتفاقات بهتر در این حوزه خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی استان صنعتی و کارگری است، افزود: با این وجود ما در اکثر شهرستان ها خلأ نیروی انسانی کار داریم که این راستا در بسیاری از مشاغل به ناچار از نیروی کار خانم استفاده می شود.

این مقام مسئول  اظهار داشت: امنیت شغلی به قرار دادی و رسمی بودن نیست بلکه به پایداری بقا و دوام آن واحد تولیدی است و هر واحد تولیدی نیازمند نیروی کار است که این دو مکمل هم هستند و در کنار هم سبب پیشرفت و توسعه کشور می شوند.

وی با تاکید بر اینکه نیروی کار نیازمند امنیت شغلی، دیده شدن و رفع دغدغه های مالی، معیشتی و ... هستند، ادامه داد: کارفرما نیز به واسطه سرمایه و هزینه های انجام شده برای ایجاد شغل نیازمند انجام کار درست و اصولی است. 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: تلاش مسئولان وکارفرمایان سرمایه گذاری را توسعه می دهد و با این راستا امنیت شغلی به وجود خواهد آمد.

کد خبر 1761261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha