ظرفیت بالای دانشگاه الزهرا(س) در تبیین هویت آموزش عالی زنان

بکایی با تاکید بر اینکه موزه و آرشیو دانشگاه جهت تبیین هویت دانشگاه و آموزش عالی زنان کشور از ظرفیت والایی برخوردار است، گفت: با استفاده از این ظرفیت به استقبال شصدمین سالگرد افتتاح دانشگاه الزهرا(س) خواهیم رفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از دانشگاه الزهرا (س)، در ابتدای این جلسه دکتر زهرا ناظم بکایی، رییس دانشگاه، ضمن خوش آمدگویی، سابقه تشکیل این نهاد و رسالت های اجتماعی آن را مورد بررسی قرار داد.

وی همچنین به بررسی ابعاد وجودی موزه و آرشیو دانشگاه در کنار تالار افتخارات و دلایل انتخاب اعضای جدید این شورا از منظر میان رشته ای بودن مبحث موزه و آرشیو پرداخت.

رییس دانشگاه الزهرا (س) با تاکید بر اینکه موزه و آرشیو دانشگاه جهت تبیین هویت دانشگاه و آموزش عالی زنان کشور از ظرفیت والایی برخوردار است، گفت: با استفاده از این ظرفیت به استقبال ۶۰امین سالگرد افتتاح دانشگاه الزهرا(س) خواهیم رفت.

دکتر بکایی همچنین قرار گرفتن موزه و آرشیو دانشگاه ذیل دفتر ریاست در ساختار تشکیلاتی را نشان از اهمیت این نهاد برای روایت صحیح از تاریخ دانست.

در ادامه، دکتر مریم پاکدامن، کارشناس مسئول موزه و آرشیو دانشگاه به ارائه دستور جلسه در سه بعد: عملکرد موزه و آرشیو تاکنون، روند اجرایی طرح فضای موزه و پیشنهادهای برگزاری مراسم هفته موزه و آرشیو پرداخت و مفاد این پیشنهادها را مطرح کرد.

در ادامه اعضای جلسه از جمله دکتر عابدینی‌ معاون پژوهشی و اجرایی دانشکده هنر، دکتر جمشید نوروزی سرپرست گروه علمی تاریخ، دکتر سعیدرضایی شریف‌آبادی مدیر گروه علم اطلاعات و دانش شناسی، دکتر پریسا محمدی عضو هیات علمی گروه میکروبیولوژی، خانم درخشانی سرپرست کتابخانه مرکزی دانشگاه به تفکیک، مفاد مورد نظر خود را در مسیر افتتاح موزه و آرشیو مطرح کردند.

در انتهای جلسه نیز، اعضای شورای موزه و آرشیو متشکل از اعضای حقیقی و حقوقی احکام خود را از رییس دانشگاه دریافت کردند. گفتنی است؛ جلسه با بازدید اعضا از فضای اختصاص یافته به موزه و آرشیو دانشگاه پایان یافت.

فهرست اعضای جدید شورای موزه و آرشیو به شرح ذیل است:

عضو

نوع عضویت

جایگاه دانشگاهی

سمت در شورا

دکتر زهرا ناظم بکایی

حقوقی

رئیس دانشگاه

رئیس شورا

دکتر محمدرضا عصاری

حقوقی

معاون اداری و مالی

عضو شورا

دکتر سعید رضایی شریف آبادی

حقوقی

مدیر گروه علم اطلاعات و دانش شناسی

رئیس کارگروه آرشیو

دکتر جمشید نوروزی

حقوقی

سرپرست گروه آموزشی تاریخ

رئیس کارگروه تاریخ

دکتر پریسا محمدی

حقوقی

عضو هیات علمی دانشکده علوم زیستی

عضو شورا

دکتر احمد عابدینی

حقوقی

عضو هیات علمی دانشکده هنر

عضو شورا

دکتر بهاره عطاران

حقوقی

رئیس دفتر ریاست دانشگاه

عضو شورا

خانم لعبت درخشانی

حقوقی

سرپرست کتابخانه مرکزی

عضو شورا

مهندس داریوش ورناصری

حقوقی

مدیر دفتر فنی و طرح های عمرانی

عضو شورا

دکتر مریم پاکدامن نائینی

حقوقی

کارشناس مسئول موزه و آرشیو

دبیر شورا

خانم فرزانه بهارلو

حقیقی

کارشناس موزه و آرشیو

عضو شورا

کد خبر 1761151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha