جعفر نیک نفس به سمت مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان منصوب شد

حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده، طی حکمی جعفر نیک نفس را به سمت مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده، طی حکمی جعفر نیک نفس را به سمت مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است؛

برادر ارجمند جناب آقای جعفر نیک نفس

نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان جنوب استان کرمان منصوب می شوید.

بی تردید توفیق خدمت به خانه های خدا و فعالان حوزه فرهنگ و هنر مساجد کشور موهبتی است در چارچوب ماموریت های ذاتی و ابلاغی ستاد و با بهره گیری از تمامی فرصت ها و ظرفیت های موجود و نیروهای کارآمد زمینه خدمت رسانی گسترده به کارگزاران، فعالان، نمازگزاران و مخاطبان مساجد را فراهم کنید.

اهتمام برای احیای کارکردهای مسجد طراز در یکایک مساجد استان، پیگیری تحقق اهداف و وظایف شورای هماهنگی استان، هم افزایی و حسن استفاده از ظرفیت های حاکمیتی و مردمی، شبکه سازی و توانمندسازی فعالان کانون های مساجد، جریان سازی و حضور موثر فرهنگی، هنری و اجتماعی در استان و در تعامل پویا و هدفمند با نخبگان و صاحب نظران فرهنگی مورد تاکید است.

امید می رود با استعانت از خداوند متعال در مسیر تحقق مسجد طراز اسلامی مبتنی بر آیات کریمه قرآن و روایات حضرات معصومین علیهم السلام و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای تحقق بیانیه گام دوم موفق و موید باشید.

جعفر نیک به سمت مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان منصوب شد

گفتنی است؛ پیش از این جعفر نیک نفس در سمت سرپرستی ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان مشغول فعالیت بوده است.

کد خبر 1761138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha