برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه کامپالا

بیست و یکمین جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه کامپالا واحد گابا با حضور دیپلمات‌ها و مهمانان خارجی از جمله جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بیست و یکمین جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه کامپالا واحد گابا با حضور مسئولین دولتی و نمایندگان پارلمان اوگاندا، دیپلمات‌ها و مهمانان خارجی از جمله عباسی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، اساتید دانشگاه‌های مختلف، دانشجویان، والدین آنها و اصحاب رسانه برگزار شد.

مد مانفرد دیتریش؛ کنسول افتخاری اوگاندا در هامبورگ نیز به عنوان مهمان ویژه حضور داشت. همچنین این مراسم به طور زنده از سه تلویزیون اوگاندا (BBS TV)، (Salam TV) و (Bukedde TV) پخش شد.

پروفسور بدرو دونگو کاتریگا؛ معاون دانشگاه کامپالا اظهار داشت که دانشگاه کامپالا در ۲۳ مارس ۲۰۱۶ با ۵ شعبه در شهرهای جینجا، ماساکا، لوورو و کامپالا (دو شعبه: گابا و موتوندو) آغاز به کار کرد.وی ادامه داد: امروز جشن فارغ التحصیلی ۲ هزار و ۴۷۲ دانشجوی این دانشگاه است که از این تعداد ۱۰۶۶ نفر دختر و ۱۴۰۶ نفر پسر هستند. همکاران من در این دانشگاه متعهد شده‌اند تا خدمات با کیفیت و پیوندهای اجتماعی را با هدف نوآوری‌های پایدار، رشد اقتصادی و تحولات اجتماعی ارائه کنند.

معاون دانشگاه کامپالا تأکید کرد که آینده جامعه اوگاندا بستگی به نیروی انسانی آن دارد و نیروی انسانی خوب بستگی به آموزش با کیفیت دارد. همچنین ما متعهد به یک سیستم آموزشی مستقیم و مرتبط با جامعه هستیم.

وی افزود: اطمینان دارم دانشگاه کامپالا با مهارت‌هایی که به شما آموخته است، به حد کافی شما را برای رویارویی با تهدیدات پیش روی شما در دنیای کار و تبدیل آنها به فرصت های ارزشمند، آماده کرده است.

در ادامه، مهمان ویژه مراسم و نیز تعدادی از اساتید دانشگاه، هر کدام به نوبت و با انجام سخنرانی های کوتاه، ضمن تبریک به دانشجویان، توصیه‌هایی را در باب حفظ اخلاق اجتماعی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های علمی و آموزشی در مواجهه با فرصت هاتی شغلی، به دانشجویان ارائه کردند.

در پایان مراسم به ۴ تن از فارغ التحصیلان برتر دانشگاه کامپالا جوایزی به رسم یادبود اهداء شد.

برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه کامپالا

کد خبر 1761107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha