شهدا الگوی زندگی همه ما هستند 

مدیرکل بنیاد شهیدوامور ایثارگران لرستان با بیان اینکه شهدا الگوی زندگی همه ما هستند، گفت: برگزاری این یادواره با هدف تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری‌ شبستان از خرم‌آباد،  حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، امروز در یادواره۸ شهید دانشجومعلم پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان لرستان که در سالن همایش‌های پردیس علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن روز معلم به معلمان و دانشجومعلمان، اظهارداشت: شهدا الگوی همه ما هستند.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران لرستان با بیا اینکه شهدای دانشجومعلم، در جایگاه برتری هستند، افزود: شهدای دانشجو معلم تمایزی که نسبت به دیگر شهدا دارند این است که موقعیت شغلی و زندگی نسبتاً آرام خود را رها کرده و گام در مسیری گذاشتند که مانند دانشگاهی دیگر در پیش‌ رویشان بود و برخی موفق به کسب رتبه برتر در دانشگاه امام حسین(ع) شدند.

وی ادامه داد: اگر امروز دور هم جمع شدیم باید بدانیم که این شهدا به ما نیاز ندارند بلکه این ما هستیم که به آن‌ها نیاز داریم.

حجت الاسلام هاشمی به ثبت و ضبط تاریخ شفاهی شهدا بیان‌کرد: این یک افتخار است که بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار، تاریخ شفاهی شهدای کل استان را ثبت و ضبط کرد.

 وی یادآور شد: تاریخ شفاهی والدین شهدای دانشجو معلم لرستان توسط خود دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان لرستان انجام شده است.

کد خبر 1761065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha