برگزاری دوره آموزشی شیوه‌های انتقال مفاهیم دینی به کودکان در ملایر

حجت الاسلام رستمی گفت: دوره آموزش شیوه های انتقال مفاهیم دینی به کودکان در ملایر برگزار شد.

حجت الاسلام روح الله رستمی، در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر با اشاره به برنامه‌های مختلف اداره تبلیغات اسلامی ملایر در حوزه‌های مختلف گفت: یکی از این برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی  با توجه به نیاز شهرستان برگزاری دوره‌هایی در حوزه‌های فرهنگی و قرآنی برای قشرهای مختلف است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر به  برگزاری دوره آموزش شیوه های انتقال مفاهیم دینی به کودکان با حضور حجت الاسلام نجفی از مدرسان  و اساتید برجسته حوزه علمیه قم  و با حضور، روحانیون طرح امین، مربیان مهد و فعالان قرآنی و فرهنگی شهرستان خبر داد و افزود: این برنامه  هفته جاری در سالن همایش دانشکده علوم قرآنی به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.

  وی با اشاره به اینکه این دوره با  جمله سلسله برنامه‌های آموزشی و مهارت افزایی تشکل های دینی و مربیان و مبلغان و مبلغات انجام شد تصریح کرد:  این برنامه با حضور حدود ۹۰ نفر انجام و با توجه به استقبال خوب فرهنگیان و مبلغان از این دوره ها گواهی نامه نیز به افراد داده می‌شود.

رستمی با بیان اینکه همچنین در سال جاری دو دوره دیگر با موضوعاتی از جمله  عفاف و حجاب، سواد رسانه و آسیب‌های فضای مجازی برگزار شده  افزود: با توجه به نیاز سنجی شهرستان و همچنین وضوعات ابلاغی به اداره تبلیغات اسلامی این دوره‌ها در موضوعات مختلف استمرار خواهد داشت.

وی  افزود: یکی از رسالت های ما در سازمان گسترش مخاطبین برنامه های سازمان است و ما در تلاش هستیم که  با مجموعه های مختلف ارتباط بگیریم و آموزش های لازم را برای اقشار مختلف با حضور اساتیدی که رویکرد دینی و تبلیغی  دارند داشته باشیم.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایرگفت: با توجه به نیاز شهرستان اداره تبلیغات اسلامی ملایر با همکاری حوزه‌های علمیه آمادگی برگزاری دوره‌های مختلف را دارد و  حتی با مشارکت حوزه علمیه برای بانوان آرایشگر نیز دوره‌های  برنامه های دینی برگزار شده است.

مساجد ملایر آماده برگزاری مراسم سالروز شهادت امام صادق(ع) است

وی در بخش دیگری از سخنانش  به برنامه های این اداره در ایام سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) اشاره کرد و افزود: با همکاری هئیت های مذهبی، حوزه‌های علمیه و دستگاه‌های فرهنگی برنامه های عزادی سالروز شهادت امام صادق(ع) را در سراسر شهرستان داریم.

 رستمی از برگزاری مراسم عزاداری، سخنرانی با موضوع تبیین شخصیت این امام همام در شب و روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در مساجد دارای روحانی شهرستان خبر داد و گفت: برنامه های عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در بقاع، متبرکه، حسینیه ها و ... برگزار می شود.

کد خبر 1761058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha