استان مرکزی میزبان برنامه‌های مادر، دختری

عراقیه فراهانی از اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و ... همزمان با میلادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت در استان مرکزی خبر داد.

زهرا عراقیه فراهانی، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، روز دختر و دهه کرامت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: همزمان با این دهه برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، آموزشی و ورزشی با محوریت بانوان در سطح استان مرکزی برگزار می شود.

معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزاری همایش پیاده روی مادر و دختری را از جمله برنامه های دهه کرامت دانست و افزود: این همایش با عنوان «دختر قوی، مادر قوی، ایران قوی» همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

وی همچنین به برگزاری جشن و ویژه برنامه های دهه کرامت در باشگاه های ورزشی سراسر استان اشاره کرد و ادامه داد: تجلیل از دختران محجبه ورزشکار از دیگر برنامه های این دهه مبارک است.

عراقیه فراهانی همچنین به حضور مسئولین امور بانوان ورزشی استان در قم و زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) اشاره کرد و گفت: این آیین در روز میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) برگزار می شود و دیدار با وزیر نیز از برنامه های این سفر زیارتی است.

معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی همچنین به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی به مناسبت دهه کرامت اشاره کرد و گفت: این مسابقات با حضور بانوان و دختران ورزشکار برگزار خواهد شد.

کد خبر 1761006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha