تفکر شهید مطهری در بسیج متبلور شده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شیروان گفت: تفکر شهید مطهری در بسیج متبلور شده و بسیج و سپاه در همه زمینه ها با تاسی از اندیشه های مطهری به پیش رفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام سیدحبیب سجادی نسب، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شیروان در دیدار با امام جمعه شیروان به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهارکرد: شهید مطهری مرد لحظه ها بود و در هرجا که نیاز بود ورود پیدا می کرد.

وی با بیان اینکه بالاترین افتخار پاسداری در زمان غیبت امام عصر(عج) پاسداری از دین خداست، عنوان کرد: انبیاء الهی فدا شدند تا دین بماند و شهید مطهری ها فدای این اسلام شدند.

 حجت الاسلام سجادی نسب با اشاره به جایگاه ویژه شهید مطهری خاطرنشان کرد: معلمان در خدمات و اعمال شایسته افرادی که تربیت می‌کنند، شریک هستند، بنابراین لازم است معلمان و اساتید جایگاه واقعی خود را در جامعه متوجه شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شیروان بیان کرد: امیدواریم بتوانیم شأن این شغل ارزشمند را در جامعه حفظ کنیم، برهمین اساس امیدواریم مسئولان فکر و اندیشه شهید مطهری را در مدارس و آموزش عالی مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام سجادی نسب تصریح کرد: مطالب و کتاب‌های شهید مطهری به حق امروزی است؛ او با دغدغه‌ای جدی کتاب‌ها را می‌نوشت و بسیار در برابر شاگردانش متواضع بود که امید داریم مطالب، درس‌های او و اخلاق و رفتارش را مخصوصاً از راه نظام علمی و آموزش و پرورش وارد جامعه خود کنیم.

کد خبر 1760899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha