۴۵ برنامه تلویزیونی و رادیویی در هفته بزرگداشت مقام معلم پخش می شود

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از پخش ۴۵ برنامه تلویزیونی و رادیویی در هفته بزرگداشت مقام معلم در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمد جمالی امروز در نشست روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق در شهرستان گچساران با تبریک فرار رسیدن هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، اظهار کرد: معلمان با بهره‌گیری از سیره و روش انبیا الهی چراغ هدایت انسان و کسب علم و معرفت هستند و نقش تاثیر گذاری در جامعه دارند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفته معلم فرصتی ارزشمند برای بازخوانی اندیشه‌های ناب و افکار ژرف شهید مطهری به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ برنامه در هفته معلم در سطح استان متناسب با عناوین هفته معلم برگزار می شود: گفت: با تعامل و همراهی خوبی که مرکز صدا و سیمای استان کهگیلویه وبویراحمد داشته، ۴۵ برنامه تلویزیونی و رادیویی نیز پیش بینی شده که از امروز این برنامه ها تهیه و پخش می شود.

جمالی از معرفی معلمان جهادی، خلاق و فعال در عرصه های علمی، آموزشی و تربیتی در این برنامه ها خبر داد و گفت: مسئولان آموزش و پرورش و پیشکسوتان تعلیم و تربیت نیز با حضور در این برنامه ها به بیان تبیین جایگاه معلم و نقش معلم در توسعه و پیشرفت جامعه می پردازند. 

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: آموزش وپرورش با دریایی از ظرفیت ،گسترده ترین جامعه مخاطب دارد که نگاه رسانه به جایگاه و منزلت معلم به عنوان سرمایه انسان ساز نگاهی ویژه و ستودنی است. 

وی در پایان از همکاری و همراهی و توجه ویژه صدا و سیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد به رویدادهای آموزش و پرورش با توجه به تنوع ماموریت های رسانه ملی قدردانی کرد.

کد خبر 1760853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha