۳۰ کارگر نمونه نهبندان تجلیل شدند

۳۰ کارگر نمونه شهرستان نهبندان با حضور مسؤولان تجلیل شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی مرادی سرپرست فرمانداری نهبندان امروز (۹ اردیبهشت) در همایش تجلیل از کارگران نمونه شهرستان نهبندان اظهار داشت: دولت مردمی و انقلاب سیزدهم اولویت خود را حمایت از جامعه کارگری می داند و آن را در عمل به اثبات کرده است.

سرپرست فرمانداری نهبندان با بیان اینکه نهضت احیای واحدهای راکد و نیمه فعال را شاهدیم، افزود: در استان خراسان جنوبی حدود ۲۰۶ واحد راه اندازی شد که اشتغال حداقل هزار نفر را در پی داشته است.

وی با بیان اینکه دولت تسهیلات خوبی برای واحدهای تولیدی استان و شهرستان در نظر گرفته است، افزود: به زودی کمیسیون رفع موانع تولید در شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی برگزار می شود.

مرادی با بیان اینکه برای تقویت اشتغال در شهرستان مشکل تامین برق را رفع کردیم، گفت: پست ۱۳۲ کیلو ولت شاهکوه به زودی افتتاح می شود.

وی از پیشرفت ۶۰ درصدی سالن ورزشی کارگران نهبندان خبر داد و افزود: موتور پر قدرت صنعت و معدن و حوزه تولید، کارگران ما هستند و این قشر موجبات تولید و رونق اقتصادی را فراهم می کنند.

مردای با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رکن جهش تولید «کارگر» است، ادامه داد: پس کارگر با انگیزه، با روحیه و سالم، جهش تولید را محقق می کنند.

وی اثرگذارترین کار در نظم جمهوری اسلامی را تکریم کارگران عنوان کرد و گفت: با حفظ و کرامت کارگران در این نظام باید آینده خوبی را برای کشور رقم زد.

گفتنی است در این مراسم از ۳۰ کارگر نمونه شهرستان نهبندان تجلیل شد. 

کد خبر 1760810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha