نخستین پردیس سینمایی شمال استان خوزستان راه‌اندازی می‌شود

تفت‌آشیان از افتتاح و راه‌اندازی نخستین پردیس سینمایی شمال خوزستان در شهرستان دزفول طی روزهای آینده خبر داد.

«میلاد تفت‌آشیان» امروز (شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان، اظهار کرد: احداث پردیس سینمایی مهر مادر دزفول از سال ۱۴۰۰ آغاز شد و طی روزهای آینده در طبقه سوم مجتمع تجاری تفریحی مادر این شهرستان افتتاح و راه‌اندازی خواهد شد.

مدیر امور سینمایی بهمن سبز خوزستان، از پنج سالن نمایش در سینمای مدرن مهر مادر دزفول خبر داد و افزود: سالن اصلی این سینما علاوه بر اکران فیلم برای برگزاری مراسمات از جمله جشن، کنسرت و ... بسیار مناسب است.

وی تصریح کرد: همچنین این مجموعه دارای یک سالن تخصصی کودک و یک سالن وی آی پی است.

تفت‌آشیان، به ساخت این سینما نیز اشاره کرد و ابراز داشت: تمامی تجهیزات این سینما از بهترین و مدرن‌ترین متریال‌ها و سیستم‌های صوت و تصویر دیجیتال موجود در کشور استفاده شده است.

وی با بیان اینکه سه سالن سینما مهر مادر دزفول مجهز به سیستم صوت دالبی است، خاطر نشان کرد: علاوه بر این نیز تمامی سالن ها به سیستم ویدئو پروژکتور لیزری با بالاترین کیفیت تصویر مجهز شده اند.

مدیر امور سینمایی بهمن سبز خوزستان، ادامه داد: تمام سعی‌مان این بوده که سینمایی در خور شان مخاطب فهیم و سینما دوست دزفول فراهم کنیم و امیدواریم با حمایت مردم این شهرستان مواجه شویم.

وی تاکید کرد: روند توسعه سینماهای مجموعه بهمن سبز خوزستان در سطح استان ادامه دار است و در شهرهای بزرگی که فاقد سینما هستند به دنبال آن هستیم تا آنها را راه‌اندازی و افتتاح کنیم

تفت‌آشیان، بیان کرد: سینما مهر مادر دزفول در نیمه اول اردیبهشت ماه راه اندازی خواهد شد و به چرخه اکران فیلم‌های سینمایی اضافه می شود.

وی از وجود پنج سینمای فعال مجموعه بهمن سبز در سطح استان خوزستان خبر داد و اضافه کرد: پردیس سینما مهر مادر دزفول ششمین سینمای فعال مجموعه بهمن سبز خوزستان خواهد بود و امیدواریم این روند پیشرفت و افزایش سینماها با حمایت مردم و علاقمندان به هنر هفتم ادامه دار باشد.

کد خبر 1760641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha