عرض ارادت مازندرانی‌ها به مقام شهید محسن حسین‌نیا

ملت قدر شناس مازندران با قلبی آکنده از اندوه و چشمانی‌ اشکبار، با شهید مدافع امنیت و وطن، شهید محسن حسین‌نیا روشن در بهنمیر وداع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   شنبه شب (۱۸فردردین) مراسم وداع با شهید امنیت سید محسن حسین نیا در مصلای المهدی بهنمیر با حضور دلدادگان به شهید و شهادت برگزار شد و غوغایی در بهنمیر زادگاهش شهید برپا شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مردم، مسوولان و نیروهای نظامی و انتظامی در مصلای المهدی بهنمیر برگزار شد، آیین مرثیه خوانی و ذکر مداحی برای مصیبت اهل بیت در جوار پیکر شهید برگزار شد.

عرض ارادت مازندرانی ها به مقام شهید محسن حسین نیا
امشب آحاد مختلف مردم در کنار خانواده شهید و پا به پای خانواده برای مظلومیت شهید حسین‌نیا اشک ماتم ریختند و با خانواده و دوستان شهید همدردی کردند.
مردم قدرشناس مازندران در برابر  همه ایثار و شهامت شهید حسین‌نیا تمام قد ایستادند و در مصلای المهدی بهنمیر برای وداع با پیکر شهیدان، حضور پیدا کردند و جانانه با محسن شان وداع کردند.
مردم‌مازندران امشب در بهنمیر به پاس ایثار و ازخودگذشتگی شهید مدافع امنیت و قدرشناسی از خانواده معظم شهدا، در مراسم با شکوه وداع با پیکر شهید سیدمحسن حسین‌نیا روشن شرکت کرده و با پیکر پاک و مطهر شهید وداع کردند.
مردم عزادار در این‌مراسم با سردادن شعارهای «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «این گل پرپر شده هدیه به رهبر شده»، با پیکر پاک شهید سیدمحسن حسین‌نیا وداع کردند.
در این مراسم خواهر شهید حسین‌نیا به رجزخوانی برای برادر شهیدش پرداخت و دختر شهید هم از رشادت های بابای شهیدش گفت و دل داغدارعزاداران را سوزاند.

عرض ارادت مازندرانی ها به مقام شهید محسن حسین نیا

مداحی همرزم شهید حسین‌نیا و نوحه خوانی برای همرزم شهیدش از دیگر برنامه های مراسم بود که با سینه زنی و در فضایی مملو از غم و اندوه برگزار شد.
آیین تشییع پیکر  شهید محسن حسین نیا روشن، یکشنبه ۱۹ فروردین ساعت ۱۴ از مقابل سپاه بابلسر تا میدان شهدا و به سمت بهنمیر  برگزار و از ساعت ۱۵:۳۰  از حوزه بسیج علی ولی الله به سمت محله پدری  شهید روستای روشندان بهنمیر (آستانه مبارکه بی بی حلیمه خاتون) تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.
ستوان یکم سید محسن حسین‌نیا روشن اهل روستای روشندان از توابع بخش بهنمیر استان مازندران است که سحرگاه ۱۶ فروردین در عملیات تروریستی گروه جیش‌الظلم به مقر نیروی انتظامی در چابهار به مقام شهادت نائل شد.

کد خبر 1757774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha