حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند

مدیرکل بازرسی و عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: بی‌شک حمله ددمنشانه صهیونیست ها که مغایر با قوانین بین‌المللی و تعدی به حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است، بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، حجت الاسلام شوزب شیری، مدیرکل بازرسی و عملکرد سازمان اوقاف و امورخیریه کشور چهارشنبه شب در امامزاده حمزه رضا(ع) شهر زیارت اظهارکرد: این رژیم منفور و سفاک با پاسخ کوبنده و انتقام‌جویانه جبهه مقاومت به سختی تنبیه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر رژیم گرگ صفت صهیونیستی برابر مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، این گونه حملات وحشیانه از سوی این رژیم صهیونیستی اتفاق می‌افتد.

حجت الاسلام شیری عنوان کرد: محکومیت رفتارهای اشغالگری و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی امروز جهانی شده زیرا دنیا به این باور رسیده که این رژیم، نامشروع و سلطه گر است.

 مدیرکل بازرسی و عملکرد سازمان اوقاف و امورخیریه کشور بیان کرد: محکومیت رفتارهای اشغالگری و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی امروز جهانی شده است زیرا دنیا به این باور رسیده است که این رژیم نامشروع و سلطه گر است.

حجت الاسلام شیری اضافه کرد: در کنار اهمیت این روزها برای انسجام و وحدت ملی، همبستگی و اتحاد جهان اسلام نیز از بُعد دیگر حائز اهمیت ویژه‌ای است که می‌تواند حساسیت امروز جهان اسلام را به نمایش بگذارد.

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، باهدف توجه جهانیان به ویژه مسلمانان به تحولات فلسطین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به‌عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند، که نشان از دوراندیشی ایشان نسبت به سرنوشت ملت‌های مسلمان به ویژه آینده خاورمیانه دارد.

کد خبر 1757257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha