آغاز نصب المان های شهدایی در گلپایگان

شکر زاده با اشاره به نصب و رونمایی سه المان در شهرستان گلپایگان، گفت: شهرداری بانصب و رونمایی از چند المان شهدایی دیگر به استقبال برگزاری کنگره شهدای شهرستان در تابستان سال جاری می رود.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری شبستان از گلپایگان، پیمان شکرزاده  امروز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان گلپایگان از تحقق بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: بودجه سال ۱۴۰۳ نیز مانند سال گذشته با رویکرد جذب سرمایه گذاری است و رقم آن را ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تخمین زده می شود که بیش از ۸۰ درصد آن توسط بخش خصوصی تامین می شود.


شهردار گلپایگان، شاه بیت پروژه های شهرداری را پروژه پارکینگ طبقاتی و ایجاد سایت مشاغل مزاحم شهری، پروژه های بخش گذدشگری، خواند و بیان کرد: اداره میراث فرهنگی، گردشگری با سرمایه گذاران حوزه گردشگری همکاری خوبی داشت و بهار و تابستان سال ۱۴۰۳، فصل های خوبی در بحث سرمایه گذاری شهر گلپایگان است.

آغاز نصب المان های شهدایی در گلپایگان


وی با تاکید بر اینکه همه المان های شهری برای ایام نوروز به طور مشترک با ماه مبارک رمضان طراحی شده است، تشریح کرد: سه المان شهید عابدی، سرداران شهید شهرستان گلپایگان و میدان دفاع مقدس پیش از عید نوروز رونمایی شد و شهرداری با  رونمایی از چند المان شهدایی دیگر به استقبال برگزاری کنگره شهدای شهرستان در تابستان سال جاری می رود.

شکر زاده در پایان از آمادگی ۷ اکیپ برای سیلاب های احتمالی تا بارش های حدود ۵۰ میلی متر در شهر گلپایگان خبر داد.

آغاز نصب المان های شهدایی در گلپایگان

/

کد خبر 1756032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha