امیرسرتیپ حدادی: صبر خانواده نظامیان سرمایه ای برای موفقیت است

فرمانده پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور گفت: علاوه بر تلاش های تاکتیکی و تدابیر امنیتی و نظامی، صبر خانواده کارکنان ارتش سرمایه ای برای موفقیت های این یگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، امیر سرتیپ علی حدادی در گردهمایی سال نو خانواده های پدافند هوایی شهیدنصر اصفهانی به موفقیت های نظامی کشورمان اشاره کرد و اظهارداشت: تدابیر امنیتی و راهبردهای نظامی از مهمترین مولفه های پیشرفت و دستیابی به اهداف بلند در نیروهای مسلح از جمله ارتش است.

 فرمانده پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور افزود: علاوه بر تدابیر نیروی انسانی، توسعه و بومی سازی تجهیزات نظامی توانسته وابستگی ها را کم کند و قدرت بالایی را برای یگان های نظامی به وجود آورد که دستاوردهای آن را در عملیات ها و رزمایش ها شاهد هستیم.

وی به نقش خانواده ها و همراهی آنان با کادر نظامی نیروهای مسلح اشاره کرد و اذعان داشت:، صبر خانواده کارکنان ارتش سرمایه ای برای موفقیت های این یگان است که با همراهی خود باعث حضور پرسنل در عملیات و ماموریت ها می شوند.

امیر سرتیپ حدادی یادآورشد: تعاملات سازنده بین یگان های نظامی و همدلی و دوستی بین کارکنان در دستیابی به این موفقیت ها کارگشا است.

وی با اشاره به اینکه رفاه پرسنل یگان های نظامی از اهمیت خاصی برخوردار است، خاطرنشان کرد: مقامات ارشد ارتش به این موضوع توجه دارند که موضوع مسکن یکی از دغدغه ها بوده تا پرسنل نظامی از این نعمت بهره مند شوند.

فرمانده پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور اضافه کرد: پروژه مسکن کارکنان پدافند هوایی ارتش اصفهان تا اردیبهشت ماه به سرانجام خواهد رسید و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی به تداوم حمایت از پروژه های مسکن سازی اشاره کرد و گفت: این اقدام مشکل سکونت را رفع خواهد کرد و با حمایت های مسئولان به دیگر نیازهای خانواده ها توجه خواهد شد.

در بخشی از این مراسم رئیس عقیدتی و سیاسی پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور به تقارن ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت اشاره کرد و گفت: این روزها فرصتی برای خودسازی و پیشرفت معنوی است که از آن بهره گرفته شود.

حجت الاسلام علیرضا محمود زاده ادامه داد: همبستگی بین اعضای خانواده ها موجب افزایش نشاط اجتماعی و رفع مشکلات خانوادگی خواهد شد.

کد خبر 1755590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha