نمازخانه ها بین راهی استان آماده ارایه خدمت به مسافران نوروزی هستند

مخلص الائمه گفت: نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی بین راهی استان آماده برای خدمت به مسافران نوروزی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، فرزاد مخلص الائمه، امروز (۱فروردین ۱۴۰۳) با حضور در دبیرخانه خدمات سفر استان، ضمن تبریک سال نو و تقدیر از تلاش های انجام شده در راستای ارائه خدمات به مسافران نوروزی، گفت: استان مرکزی در کنار مشاهیر و مفاخر بسیار، جاذبه های فرهنگی، مذهبی، طبیعی و گردشگری فراوانی دارد که با وجود این جاذبه ها باید استان را ازمحل عبور به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.

استاندار استان مرکزی ضمن تاکید بر همدلی و همراهی همگانی در استان ادامه داد: لازم است در سال جدید نوآوری را در دستور کار خود قرار دهیم و مدیریت تحولی را رقم بزنید.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد فضای شاد و استقبال خوب از مسافران نوروزی ادامه داد: باید به گونه ای فرهنگ سازی صورت گیرد که مسافران  مردمان  استان مرکزی را به میهمان نوازی بشناسند. 

استاندار استان مرکزی افزود: نظارت ها باید مداوم و موثر باشد تا مسافران با امنیت کامل و دریافت خدمات مطلوب و شایسته سفر خود را به پایان برسانند .

وی با اشاره به تقارن ماه رمضان و ایام نوروز، ادامه داد: مساجد و بقاع متبرکه استان نیز برنامه های خوبی در این ایام دارند که این برنامه ها نیز می توانند برای گردشگران و مسافران نوروزی جذاب باشند.


مخلص الائمه همچنین به آمادگی نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی بین راهی برای خدمت به مسافران نوروزی نیز تاکید کرد و ادامه داد: خدمت رسانی به مسافران نوروزی باید پررنگتر شود.

گفتنی است، استاندار مرکزی با حضور در نوروزگاه شهر اراک و در ادامه دبیرخانه ستاد خدمات سفر استان از اقدامات صورت گرفته اعضای ستاد تقدیر و تشکر کرد .

کد خبر 1755583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha