پیام های نوروزی استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان

نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار در پیام‌های جداگانه‌ای آغاز سال ۱۴۰۳ هجری شمسی را تبریک گفتند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان ،‌استاندار گیلان و نماینده ولی فقیه در این استان با صدور پیام‌های نوروزی جداگانه‌ای آغاز سال جدید را به ملت ایران و استان تبریک گفتند.

دولت در سال جدید برای مهار تورم و کاهش فشار اقتصادی تلاش کند 

آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در پیام نوروزی سال ۱۴۰۳ تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت را به فال نیک گرفت و با تبریک فرا رسیدن سال جدید و عید نوروز گفت: امیدوارم سال جدید سالی سرشار از خیر و برکت همراه با صلح و دوستی برای ملت بزرگ ایران و تمامی آزادیخواهان و عدالت طلبان جهان باشد.

پیام های نوروزی استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان



همچنین در بخش‌هایی از متن پیام نوروزی آیت الله فلاحتی آمده است: 

حضور پرشور و با بصیرت مردم در همه مناسبت‌ها و عرصه‌های سیاسی و اجتماعی از جمله راهپیمایی ۱۳ آبان، یوم الله ۲۲ بهمن و خلق حماسه حضور در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ از شیرینی‌هایی بود که مایه مباهات است.



او از گرانی‌ها و افزایش قیمت برخی کالاها در بازار به عنوان تلخی‌های یکسال گذشته یاد کرد و افزود: این گرانی‌ها با اعمال فشار، زمینه تکدر خاطر و تلخکامی را برای مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه سبب شد که انتظار می‌رود دولت سیزدهم با درایت و جدیت بیشتری در سال جدید برای مهار تورم و کاهش فشار اقتصادی به جامعه تلاش کند.

پیام نوروزی استاندار گیلان
 

پیام های نوروزی استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان


اسدالله عباسی، استاندار گیلان هم در پیامی با تبریک آغاز سال ۱۴۰۳ هجری شمسی گفت: فرا رسیدن عید نوروز و تقارن این ایام را با ماه رمضان، بهار قرآن را به همه شما هم استانی‌های عزیز، ولایتمدار و دوست داشتنی و همه هموطنانی که به گیلان سفر کردند، تبریک و تهنیت گفته و سالی پر از خیر و برکت، سلامتی، تندرستی و آرامش و رفاه را از پرودگار متعال خواستارم.

کد خبر 1755582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha