سید مسعود خاتمی، نماینده مردم گلپایگان و خوانسار شد

خاتمی با مجموع آرای ۱۳ هزار و ۲۷۳ رای از ۳۷ هزار و ۳۰۱ رای منتخب مردم شهرستان های گلپایگان و خوانسار در انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، مردم گلپایگان و خوانسار به سید مسعود خاتمی اعتماد دوباره کردند و پس از انتخاب وی در مجلس یازدهم شورای اسلامی، برای مجلس دوازدهم شورای اسلامی نیز از میان ۲۷ نامزد حوزه انتخابیه گلپایگان و خوانسار برگزیدند.

 سید مسعود خاتمی در شهرستان گلپایگان ۷ هزار و ۱۵۱ رای و در شهرستان خوانسار، ۶ هزار و ۱۲۲ رأی و در مجموع ۱۳ هزار و ۲۷۳ رأی کسب کرد.

نزدیک ترین رقیب وی، علی بختیار در شهرستان گلپایگان، ۷ هزار و ۷۰۷ رأی و در شهرستان خوانسار، ۲ هزار و ۲۷۲ رأی و در مجموع ۹ هزار و ۹۷۹ رأی کسب کرد.

لذا سید مسعود خاتمی با کسب ۱۳ هزارو ۲۷۳ رأی از مجموع ۳۷ هزار و ۳۰۱ رأی ماخوذه و کسب ۳۵.۶ درصد آرا برای دومین بار به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

 وی جراح و استاد تمام دانشگاه است و سابقه مسئولیت بهداری کل سپاه در دوران جنگ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله و رئیس جمعیت هلال احمر کشور  و نمایندگی مردم شهرستان های گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی را در کارنامه دارد./

کد خبر 1752848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha