مردم بازوانِ ناظران در برگزاری انتخابات سالم/ استقرار عوامل اجرایی انتخابات خراسان جنوبی در تمام مناطق

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی با تاکید بر استقرار عوامل اجرایی انتخابات به رغم برودت هوا و مسدود بودن برخی مسیرها در تمامی شعب اخذ رای، گفت: انتخابات با آرامش و با استقبال خوب مردم در تمامی شعب اخذ رای در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مهدی یعقوبی- رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی- به خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: روند برگزاری و برنامه ریزی و اجرای امور انتخابات از بیش از یکسال قبل آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی استقبال و حضور خوبی در شعب اخذ رای داشته اند، افزود: در سراسر کشور بیش از ۲۳۰ هزار ناظر مردمی بحث نظارت بر انتخابات را بر عهده دارند تا کوچکترین شائبه ای پیش نیاید.

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه عنوان کرد: در خراسان جنوبی نیز قریب به ۲ هزار و ۸۰۰ نفر ناظر مردمی در سطوح مختلف اعم از ناظر، ناظر مسئول، سرناظر و .... بر امر انتخابات نظارت دارند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه انتخابات در دوره های مختلف نظام در صحت و سلامت برگزار شده است، ادامه داد: در این دوره شورای نگهبان مردم را برای نظارت بر انتخابات به یاری طلبیده است.

وی در ادامه گفت: سامانه مردم ناظر جهت گزارشات مردمی مبنی بر هر نوع تخلف راه اندازی شده است و هر نوع مشکل و تخلفی در حوزه انتخابات را می توانند اعلام کنند و در این زمینه اقدامات فوری صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام یعقوبی عنوان کرد: با توجه به نامساعد بودن هوا و برخی از راه ها احساس می کردیم مشکلاتی به وجود بیاید اما به لطف خدا شب گذشته عوامل اجرایی در این مناطق حضور یافتند و اکنون در حال رای گیری هستند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی در پایان گفت: شورای نگهبان بر مدار قانون و با رعایت اصل بی طرفی در امر مقدسی که بر عهده دارد انجام وظیفه می کند.

کد خبر 1752485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha