لزوم نقش‌آفرینی مؤثر طلاب و روحانیون برای مشارکت حداکثری در انتخابات

در شرایطی که دشمن از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای و با هجمه تبلیغاتی، سعی در کاهش مشارکت مردم در انتخابات دارد؛ طلاب و روحانیون باید نقش آفرینی ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ مجمع نمایندگان طلاب استان کرمان، حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن به دفتر استانی خبرگزاری شبستان ارسال شده است؛ اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند را مورد تاکید قرار داده است.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

امام خامنه ای: «کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند.»

انتخابات عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهم‌ترین مجرای تحقق حاکمیت مردم است.

نظام مردم‌سالار نظام حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش، نظام داشتن حکومتی برخاسته از مردم و پاسخگو در برابر مردم است.

در آستانه برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دشمن با توطئه‌ها و فتنه‌های شوم خود و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای و هجمه تبلیغاتی، سعی در کم رنگ کردن موفقیت‌های ایران اسلامی و پررنگ کردن مشکلات دارد و در صدد کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش‌ِ رو است تا بتواند با ادعای جدایی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی بر درخت پرثمر جمهوری اسلامی ایران ضربه‌ای وارد ‌کند.
 بیانات صریح رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) درباره برگزاری پرشور انتخابات اسفند ماه ۱۴۰۲، حجت را بر همگان تمام کرد.
 لذا در این شرایط خطیر مجمع نمایندگان استان کرمان با دعوت از همه طلاب و روحانیون جهت نقش آفرینی مؤثر در تحقق راهبردهای مورد انتظار مقام معظم رهبری(دامت برکاته) در این عرصه مهم و با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر ولایتمداری و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات می‌رساند.
 

کد خبر 1751635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha