افتتاح مدرسه دخترانه ویژه ایتام در مشهد

دبستان دخترانه مهر فاطمی ویژه ایتام با ۹۴ دانش‌آموز از مقطع اول تا چهارم در مشهد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد؛ دبستان دخترانه مهر فاطمی ویژه ایتام و با ۹۴ دانش‌آموز از مقطع اول تا چهارم افتتاح شد. این مدرسه زیر مجموعه مجتمع آموزشی خیریه مهر علوی است که عهده‌دار آموزش ۳۸۰ دانش‌آموز یتیم از پدر شده و هزینه‌های کامل تحصیل، ایاب و ذهاب و فعالیت‌های کمک آموزشی را به همت خیران پرداخت می‌کند.

در سال‌های گذشته دبستان پسرانه مهر علوی با کمک خیرین در محله رسالت ساخته شده و با بالاترین استاندارد به امر آموزش و پرورش کودکان یتیم می‌پردازد. دبیرستان این مجموعه آموزشی در محله ولیعصر ساخته شده و هنرستان آن که اولین هنرستان ویژه ایتام در کشور است در حال ساخت هست.

با پشتیبانی آموزش و پرورش برای هر دانش‌آموز در سال ۲۰ میلیون تومان هزینه تحصیلی می‌شود، اما خوب است بدانید عمده آن مربوط به ۳ بخش رفت‌وآمد دانش‌آموزان، آموزش‌های فوق برنامه شامل یادگیری دو حرفه فنی برای هر دانش‌آموز و آموزش‌های برای ارتقا شناخت دانش‌آموزان از دین مبین اسلام است.

افتتاح مدرسه دخترانه ویژه ایتام در مشهد

این مجموعه اکنون ۶۴ کادر آموزشی و اداری دارد که ۵۲ نفر آن‌ها معلم هستند. خیران می‌توانند با علم به این هزینه‌ها پشتیبانی از یک یا چند دانش‌آموز را تقبل کنند.

در مراسم افتتاحیه این مدرسه خیران بزرگی آمدند و برنامه‌های مختلف که توسط بچه‌ها اجرا شد را دیدند.

گفتنی است، مجتمع آموزشی مهر علوی جزء بزرگترین مراکز آموزش ایتام در کشور است و هدف آتی آن عهده داری آموزش ۱۰۰۰ دانش آموز یتیم است.

پایان پیام/

کد خبر 1744392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha