۸۶۰ نفر از جوانان گندمانی عضو کانون امام علی (ع) هستند

غیاثی بابیان اینکه تعداد ۸۶۰ نفر از جوانان گندمانی عضو کانون امام علی (ع) هستند گفت: اجرای برنامه های مفید و متنوع نوجوانان و جوانان و حتی کودکان را نیز به سمت مسجد امام علی (ع) جذب می کند.

طاهره غیاثی گندمانی بابیان اینکه کانون های مساجد به پاتوق نوجوانان و جوانان تبدیل شده است به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و سپردن مدیریت برنامه ها به جوانان عضو کانون ذوق و شوق حضور جوانان به مسجد را دوچندان کرده است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام علی(ع) گندمان ادامه داد: راه اندازی صندوق قرض الحسنه در مسجد به منظور اعطای تسهیلات برای افراد نیازمند مسجد و اعضای کانون، همکاری مستمر با شورای فرهنگی مسجد و راه‌اندازی پایگاه بسیج خواهران و برادران در مسجد و شرکت دادن جوانان و نوجوانان در مسئولیت ها باهدف جذب اعضا از دیگر فعالیت های مهم این کانون به شمار می رود.

غیاثی ادامه داد: برپایی نمایشگاه های مختلف شامل کتاب و محصولات فرهنگی در هفته کتاب، غذاهای محلی به سبک زندگی اسلامی ویژه دهه مبارک فجر، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر شهدا در هفته دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه دستاوردهای اعضای شرکت کننده در کلاس های طرح اوقات فراغت بچه های مسجد، از دیگر فعالیت های نمایشگاهی این کانون است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام علی(ع) گندمان، ایجاد کمد جوایز با همکاری بسیج در مسجد با هدف جذب نوجوانان به مسجد، اجرای طرح شناسایی، آموزش و کمک به ترک معتادین شهر با همکاری سایر نهادها وارگان های مربوطه، اجرای طرح پیوند جوانان و نوجوانان با مساجد، اجرای برنامه های مشترک با مدارس در جهت تقویت روحیه مذهبی و جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مسجد و مکاتبه با اداره ورزش و جوانان جهت اختصاص سانس های ویژه اعضای کانون در رشته های ورزشی شنا، فوتسال، فوتبال را از دیگر فعالیت‌های این کانون عنوان کرد.

غیاثی تصریح کرد: همکاری با کتابخانه های عمومی شهر در برگزاری مسابقات کتابخوانی، اجرای طرح نذر کتاب و جمع آوری کتاب برای کتابخانه مسجد و برگزاری کلاس های مشاوره و طب سنتی ماهانه در مسجد از دیگر برنامه های اجرایی کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان است.

وی گفت: برگزاری کلاس های اوقات فراغت متنوع و برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی، برگزاری آدینه مهد با همکاری سازمان بهزیستی با توجه به اینکه کانون در مصلی شهر می باشد، برگزاری ایستگاه نقاشی در مصلی در روزهای برگزاری نماز جمعه، برگزاری اردوهای جهادی در طول سال، برگزاری کلاس های درسی و تقویتی برای سنین مختلف، دعوت از مشاورین و روحانیون در بحث اصول اعتقادی و توحیدی و پاسخگویی به شبهات جوانان و نوجوانان از اهم فعالیت های این کانون در سال ۱۳۹۸ بوده است.

خاطرنشان می‌شود: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) سال ۱۳۸۲ در مسجد امام‌علی (ع) شهر گندمان تاسیس شده و دارای ۸۶۰ عضو ثبت شده در سامانه بچه های مسجد می باشد.

کد خبر 1744227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha