شکست مدعی بزرگترین ارتش خاورمیانه در برابر جبهه مقاومت

سردار قاآنی گفت: امروز مدعی بزرگ ترین ارتش خاورمیانه در برابر جبهه مقاومت درهم شکست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سردار اسماعیل قاآنی در مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که با حضور هزاران نفر از اقشار مختلف مردم، خانواده شهید سلیمانی، مسئولان لشکری و کشوری و جبهه مقاومت در مصلی امام در حال برگزاری است، با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) گفت: روز زیبایی که به نام زن و مادر در ن ج ا نامگذاری شد.
فرمانده نیروی قدس افزود: چهارمین سالگرد شهادت قهرمان میدان مقاومت و همراه ایشان ابومهدی المهندس از یاران شهید سلیمانی را در حالی گرامی می داریم که معطر به نام حضرت فاطمه (س) است.
وی خاطرنشان کرد: امروز درحالیکه مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم را گرامی می داریم که رزمندگان فلسطینی دریک اقدام هماهنگ  عملیات  طوفان الاقصی را اجرا کردند.

سردار قاآنی خطاب به دشمنان مقاومت و رژیم اسراییل گفت: به رغم تبلیغات گسترده معلوم شد چقدر در مقابل مقاومت دوام می آورید درحالیکه فلسطین یکبار با شما آفندی جنگید اما همه ارکان حکومت شما فرو پاشید.

فرمانده نیروی قدس تاکید کرد: مدعی بزرگ‌ترین ارتش خاورمیانه توسط یک جریان مقاومت در هم شکست بنابراین آمریکا با تمام توان پشت شما ایستاد. به امید خدا روزی فراخواهد رسید که آمریکا بیشتر از امروز باید عواقب حمایت از اسراییل را بپردازد.

سردار قاآنی با اشاره به نقش شهید سلیمانی در جبهه مقاومت گفت: وقتی به حوادث امروز می نگریم در می یابیم که رهبر انقلاب چرا فرمود شهید سلیمانی دست مقاومت را پر کرد.

وی با بیان اینکه امروز غزه به رغم بمباران های متعدد و حضور تانک های فراوان، در برابر همه قدرتمندان ایستاده است، تصریح کرد: تلفات دشمن هر روز بیشتر می شود و مقاومت هرچه لازم باشد محکم ایستد ‌؛آنکه شکست خورده از میدان خارج می شود اسراییل است

سردار قاآنی ادامه داد: در تشیع شهید سلیمانی، یکی از رهبران برجسته فلسطین اعلام کرد شهید سلیمانی شهید قدس است، امروز مفهوم این حرف مشخص می شود و در حقیقت کسی که با رژیم صهیونیستی می جنگد، شهید سلیمانی و برادرانش در فلسطین هستند.

فرمانده نیروی قدس با اشاره به اقدام تروریستی در کرمان  گفت: به خانواده شهدای کرمان هم تبریک و تسلیت می گوییم. 

کد خبر 1742507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha