ارائه ۱۱۲ هزار نفر خدمت درمانی به زائران اربعین حسینی

کاووسی خواستار برقراری حداقل دو پرواز اربعین در خراسان جنوبی شد و گفت: در اربعین امسال هلال احمر ۱۱۲ هزار خدمت درمانی را انجام داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی محمدعلی کاووسی امروز (۶ آذر) در ستاد اربعین حسینی(ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: مجموعه هلال احمر استان امسال دو اقدام را برای امدادرسانی انجام داده است که بازخورد کشوری و بین المللی داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در زلزله افغانستان اولین تیم اعزامی برای امدادرسانی از کشور ما اعزام شدند، افزود: بحت مدیریت واگذاری بهداشت، درمان و امداد و نجات کاظمین و قسمتی از سامرا به مجموعه هلال احمر هم اقدام خوب ما بود، در کشور ما بحث همفسران خورشید و میقات الرضا را داشتیم که ۲۰۰ نفر را به مشهد اعزام و آموزش های لازم را این افراد برای امداد در اربعین فرا گرفتند.

کاووسی از ارائه ۱۱۲ هزار نفر خدمت به زائران اربعین توسط هلال احمر استان خبر داد و گفت:  ۱۶۲ پزشک متخصص را از استان به کاظمین اعزام کردیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خواستار برقراری حداقل دو پرواز اربعین در استان  شد و افزود: برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی یک ریال از بودجه هلال احمر خراسان جنوبی را هزینه نکردیم.

وی گفت: برای درمانگاه از پیش ساخته در کاظمین باید حمایت شویم، همچنین چهار تن داروهای مازاد مردمی را جمع آوری کردیم اما نیازمند دستگاه های یخچال دار برای حمل و نگهداری هستیم.

کد خبر 1735924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha