توزیع ۶۵۰ بسته کیف و نوشت‌افزار بین دانش آموزان بی بضاعت آبادان

درویش‌نژاد، از تهیه وتوزیع ۶۵۰ بسته کیف و نوشت افزار توسط گروه های جهادی امام هادی (ع)، انصار المهدی (عج)، حضرت ابوالفضل (ع) و پایگاه مقاومت بسیج شهید باقرزاده شهرستان آبادان و با همکاری شرکت سلامت پایا سینا در هفته بسیج بین دانش آموزان بی بضاعت مناطق روستایی و حاشیه این شهر خبر داد.

«غلامرضا درویش نژاد» امروز (شنبه ۴ آذرماه) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی جنوب غرب خوزستان در راستای محرومیت زدایی و کمک‌های مومنانه به نیازمندان، اظهار کرد: گروه های جهادی امام هادی (ع)، انصار المهدی (عج)، حضرت ابوالفضل (ع) و پایگاه مقاومت بسیج شهید باقرزاده شهرستان آبادان، با همکاری شرکت سلامت پایا سینا، ۶۵۰ بسته کیف و نوشت افزار را در هفته بسیج در مناطق روستایی و حاشیه این شهر بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع کردند.

مسئول قرارگاه جهادی جنوب غرب استان خوزستان، افزود: در این راستا از آغاز سال تحصیلی به منظور حمایت از دانش آموزان کم برخوردار و همچنین کار فرهنگی ویژه دانش آموزان، بیش از پنج هزار بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند نیز توزیع شده است.

وی از چاپ ۸ هزار نسخه دفتر در قالب هشت طرح از شهدای آبادان در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: امسال نیز دفاتر توزیع شده بین دانش آموزان نیازمند با عکس شهدا چاپ و توزیع گردید.  

درویش نژاد، به حرکت های عام المنفعه گروه های جهادی در سطح جنوب غرب استان خوزستان نیز اشاره کرد و یاد آور شد: با استفاده از ظرفیت های جهادی، پس از شناسایی های بعمل آمده در مناطق کم برخوردار شهرهای آبادان، اروندکنار، شادگان و خرمشهر، به لطف الهی و با همت جوانان بسیجی با روحیه جهادی مشغول خدمت رسانی به مستضعفان در زمینه های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، معیشتی می باشند.

کد خبر 1735446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha