اختصاص مبلغ بیش از 4 میلیارد ریال به حافظان قرآنی همدان

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به اینکه نیم درصد اعتبارات این شهرستان صرف برنامه های قرآنی می شود، گفت: مبلغ بیش از 4 میلیارد ریال به حافظان قرآنی همدان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، حسن قهرمانی مطلق، فرماندار شهرستان همدان، در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان، گفت: آموزش و پرورش به عنوان یکی از ارکان اصلی در تربیت اینده ساازن جامعه اسلامی مطرح است.


وی با بیان اینکه سرنوشت انسان ها در مدارس رقم می خورد، اضافه کرد: مدارس باید تربیت در کنار علم اموزی باشد.


وی با تاکید براینکه تشکیل مدارس قرآنی از مهم ترین رویکردهای آموزش و پرورش است، تصریح کرد: این مدارس باید روز به روز بیشتر از گذشته تقویت شوند.


فرماندار شهرستان همدان گفت: فعالیت های قرآنی باید با کیفیت بهتر از گذشته و در راستای تشویق دانش آموزان به این کتاب الهی اجرا شوند.


قهرمانی مطلق با اشاره به تخصیص نیم درصد از اعتبارات شهرستان به فعالیت های قرآنی، اضافه کرد: این اعتبار از سال جاری تخصیص به فعالیت های قرآنی می یابد.


وی با تاکید بر توجه دولت نهم دهم به مقوله های فرهنگی به ویژه برنامه های قرآنی، تصریح کرد: این برنامه ها قوی تر از دوره های قبل در حال اجرا هستند.


وی با اشاره به ارودهای راهیان نور ویژه دانش آموزان و فرهنگیان، اظهار داشت: این ارودها در تفکرات آینده سازان جامعه اسلامی تاثیر بسزایی می گذارد.


فرماندار شهرستان همدان گفت: برگزاری دوره های حفظ قرآن و طرح های هجرت در تابستان از برنامه های خوب آموزش و پرورش است.


قهرمانی مطلق با اشاره به اختصاص بیش از چهار میلیارد و 300 میلیون ریال جهت اجرای طرح حفظ قرآن، اضافه کرد: این رقم به حافظان قرآنی تعلق می گیرد.


وی با تاکید بر ارائه گواهی نامه کلاس های قرآنی به شرکت کنندگان، تصریح کرد: برنامه های قرآنی باید در اولویت آموزش و پرورش باشد.


پایان پیام/

کد خبر 143099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha