ایجاد پست های سلامت در مسیرهای گردشگری همدان

معاون امور عمرانی استاندار همدان، از ایجاد پست های سلامت در مسیرهای گردشگری در همدان از شهریور امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، خسرو سامری، معاون امور عمرانی استاندار همدان، در در ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی استان گفت: استان همدان جزو استان های گردشگری کشور محسوب می شود.


وی با بیان اینکه برنامه های گردشگری این استان باید در راستای ارتقای گردشگرپذیر بودن این استان باشد، اضافه کرد: استان همدان دارای ظزفیت های خوبی در بخش گردشگری است.


وی، از راه اندازی شهربازی بوستان ارم همدان همزمان با عیدسعیدفطر خبر داد و تصریح کرد: این شهربازی در قالب شهربازی سرپوشیده و سرباز به بهره برداری می رسد.


معاون امور عمرانی استاندار همدان گفت: مساحت این شهربازی حدود 25 هزارمتر مربع است که هشت هزار متر آن سرپوشیده است.


سامری با بیان اینکه برای ساخت این مجتمع، بخش خصوصی حدود30میلیارد تومان هزینه کرده است، اضافه کرد: این مجتمع منحصر به فرد در غرب کشور است.


وی با اشاره به توانمندی های استان همدان برای جذب گردشگران داخلی و خارجی بر تقویت زیرساخت های گردشگری استان تاکید کرد.


معاون امور عمرانی استاندار همدان به روستاهای هدف گردشگری اشاره و خواستار برنامه ریزی برای جذب گزدشگران در روستاهای ورکانه، خاکو و سیمین ابرو شد.


سامری با اشاره به نظرسنجی های انجام شده از استقبال زیاد گردشگران از مکان های تاریخی و گردشگری دیگر شهرستان های استان، اضافه کرد: بر اطلاع رسانی مناسب برای معرفی این مکان ها باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.


وی، برپایی جشنواره گردشگری درشهریورامسال و فعالیت پلیس و امداد کوهستان و ایجاد پست های سلامت در مسیرهای گردشگری را از جمله طرح های ویژه در حال اجرا در بخش گردشگری استان خواند.


پایان پیام/

 

کد خبر 143095

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha