کارگاه‌های آموزشی ویژه ائمه جمعه غرب کشور برگزار می شود

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای بالابردن قدرت تحلیل مسائل مختلف جامعه توسط ائمه جمعه غرب کشور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، حجت الاسلام مسلم شفیع پور، معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، در اولین گردهمایی رابطین نماز جمعه غرب کشور در سنندج، گفت: برنامه ها و رویکردهای جدیدی پیش بینی شده که به زودی اجرایی می شوند.


وی بیان داشت: یکی از برنامه های نوین امسال تشکیل ستاد مرکزی نمازجمعه در سنندج است تا کلیه نمازهای جمعه در همه ابعاد زیرنظر این ستاد برگزار شود.


معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اظهارداشت: مسئولیت ستاد به فردی با مدرک کارشناسی ارشد در رشته های مرتبط واگذار می شود.


حجت الاسلام شفیع پور، با بیان اینکه تعیین رابطین نماز جمعه بر عهده مسئول ستاد نماز جمعه است، خاطرنشان کرد: ناظرانی هم برای بررسی و نظارت بر امورات رابطین تعیین خواهند شد.


وی انتخاب قاری، مجری، سخنران قبل از خطبه نماز جمعه و تعیین رابطین را از جمله وظایف مسئول ستاد نمازجمعه ذکر کرد و افزود: برای اطلاع از رضایت مردم از عملکرد ائمه جمعه و رابطین فرم های نظرسنجی در بین مردم توزیع خواهد شد.


وی عنوان کرد: ائمه جمعه از قدرت تحلیل مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی برخوردار نیستند و لازم است برای ارتقای این مهم کارگاه های آموزشی برگزار شود.


گفتنی است، در ادامه این گردهمایی رابطین هم به بیان نظرات، مشکلات و پیشنهادات خود برای ارتقای هر چه بهتر کارها و فعالیت های مربوط به نمازجمعه پرداختند.


پایان پیام/

 

کد خبر 143062

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha