دنیا حسرت جمهوری اسلامی ایران را می خورد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دنیا به وضعیت ایران حسرت می خورد و چشم دیدن پیشرفت های موجود در کشور را ندارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی، شب گذشته(28 خرداد) در مراسم رونمایی از سیستم یکپارچه شهرسازی، نوسازی و درآمد شهرداری قم به مبعث حضرت رسول اکرم(ص) اشاره کرد و گفت: در زمانی که پیامبر(ص) به رسالت برگزیده شدند جامعه بشری در واقع هیچ تحرکی نداشت و در ظلمت و تاریکی به سر می برد.

 

وی بیان داشت: بعثت به معنای برانگیختگی و دگرگونی است و در آن زمان که همه جا تاریکی و ظلمات بود و هیچ لطف و محبتی وجود نداشت، خداوند پیامبر(ص) را مبعوث کردند تا نعمتی بزرگ را به بشریت اهدا کنند.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به خدمات شهرداری قم و همچنین راه اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی، نوسازی و درآمد شهرداری گفت: این اقدامات بسیار ارزشمند بوده و موجب می شود تا رفت و آمدهای غیر ضروری مردم کاهش یابد.

 

حجت الاسلام آشتیانی تاکید کرد: تحقق شهرداری الکترونیکی بسیار مهم و حیاتی است و اقداماتی که در خصوص راه‌اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی صورت گرفته است باید به اطلاع مردم رسانده شود تا مردم با این سیستم آشنا شوند و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

 

وی اذعان داشت: شهرداری با تک تک مردم مواجه است و باید در نوع ارتباط برقرار کردن با مردم به گونه ای عمل نکند که موجب ناراحتی و نگرانی مردم شود.

 

حجت الاسلام آشتیانی ضمن قدردانی از عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر قم، گفت: اقدامات بسیار خوبی در سطح شهر انجام شده به گونه ای که کاملا مشهود است و باید از زحمات شهردار قم که تلاش های زیادی برای عمران و آبادانی قم انجام می دهند قدردانی کرد.

 

حجت الاسلام آشتیانی در ادامه تولید علم و پیشرفت های علمی کشور را برگرفته از فکر پویای جوان ایرانی عنوان کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف توانسته به پیشرفت های خوبی برسد که یاس دشمن را در برداشت.

 

وی افزود: دشمن برای کشور نقشه های بسیاری کشیده است اما باید بداند که هیچ گاه موفق نخواهد شد و کشور اسلامی ایران همواره با گسترش مسائل علمی حرکت های رو به رشد خود را ادامه می دهد.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اسلام موجب پیشرفت‌ ایران شده است و اسلام به عنوان دین علم، منطق و پیشرفت مطرح است.

 

حجت الاسلام آشتیانی اذعان داشت: امروز دنیا به وضعیت ایران حسرت می خورد و چشم دیدن پیشرفت های موجود در کشور را ندارند.

 

وی با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه تصریح کرد: این بیداری اسلامی که موج آن تمامی کشورهای منطقه را در برگرفته است نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است که مرزها را درنوردیده و از دل اروپا سر در آورده است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 143048

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha