زنان عشایر موفق‌ ترین هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد هستند

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنان عشایر به دلیل هنرمندی و سخت کوشی در تولید و کار بهترین و موفق ‌ترین هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، مرتضی رهنما، معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد امروز (12اردیبهشت) در نشست هماهنگی نمایشگاه و جشنواره تجلیل از زنان نمونه عشایری و روستایی در یاسوج گفت: زنان عشایر این استان به واقع هنرمندترین قشر هستند که هم به تولید ملی کمک کرده و هم با همه سختی ‌ها و کارهای طاقت‌ فرسا، فرزندان شایسته ‌ای تربیت می ‌کنند.


رهنما تربیت فرزندان شایسته را در قاموس هنرمندان دانست و گفت: بنابراین باید پیش و بیش از همه از زنان غیور عشایری این استان به عنوان هنرمندان واقعی یاد کرد.


وی تاکید کرد: استقلال از سعی و تلاش و خودکفایی حاصل می ‌شود و در استان ما بهترین الگو برای سعی و تلاش زندگی عشایری بوده است.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری جشنواره و نمایشگاه را تقدیر و تشکر از افراد جویای کار و بازدید جوانان و نوجوانان و دانشجویان از نمایشگاه و آشنا شدن اقشار مختلف جامعه با تلاش و کوشش مردم عشایر و همچنین نشان دادن دستاورد‌های عشایر دانست.


رهنما با بیان اینکه همه زنان عشایری نخبه هستند، تاکید کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی جوانان فارغ‌ التحصیل زیادی وجود دارد که اغلب آنها از مناطق عشایری هستند.


وی عنوان کرد: دست خدا در زندگی مردم عشایر بوده و هست و برکت زندگی آنها از طرف خداوند است.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:انتخاب بین زنان روستایی و عشایری کاری بسیار مشکل است و در طول برگزاری نمایشگاه، از مردم نظر خواهی خواهد شد تا بهترین‌ ها انتخاب شوند.


شایان ذکر است، جشنواره و نمایشگاه تجلیل از زنان روستایی و عشایری 21 اردیبهشت تا 23 اردیبهشت‌ ماه جاری در پارک ملت شرکت نفت گچساران برگزار می ‌شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 128624

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha