3 هزار پروژه ورزشی در کشور نیمه تمام است

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان ها وزارت ورزش و جوانان گفت: 3 هزار پروژه ورزشی در کشور نیمه تمام است که از مجلس برای تکمیل این پروژه درخواست اعتبار داریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، سید احمد رسولی نژاد ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، بیان کرد: 3 هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد که برخی از پروژه های ورزشی قدمتی بیش از 20 سال دارند ولی هنوز تکمیل نشده اند.
 

وی با اشاره به لزوم حمایت مجلس از بخش ورزش ادامه داد: با توجه به پروژه های نیمه تمام، از مجلس شورای اسلامی درخواست داریم که اعتبار مورد نیاز را برای تکمیل این پرو‍‍ژها تخصصصی دهند تا این پروژه ها تکمیل شوند.
 

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان ها وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: با توجه به سفرهایی که به استان های مختلفی کشور داشتیم و جلساتی که با هیئت های ورزشی برگزار شده است اگر این امکانات و اعتبارات به همین شکل، اختصاص داده شود روند کندی را در اتمام پروژه ها خواهیم داشت.
 

وی افزود: ان شاالله با حمایت نمایندگان مجلس و استانداران این 3 هزار پروژه به اتمام می رسند و پروژه جدید نیز نمی پذیریم چراکه امکان این کار وجود ندارد.
 

رسولی نژاد تصریح کرد: نکته دیگری که در پروژه ها باید مدنظر باشد این است زمین های واگذار شده به وزارت ورزش برای اجرای پروژه، باید سندشان به نام وزارت خانه باشد تا در حین اجرای پروژه دچار مشکل نشده و پروژه معارض نداشته باشد.
 

وی یکی از نیازها مهم جوانان را ورزش دانست و اظهار کرد: یکی از خواسته های اصلی جوانان، ورزش است؛ در دنیا 55 کشور دارای وزارت جوانان و ورزش هستند که این امر نشان دهنده اهمیت قشر جوان و مقوله ورزش است و ورزش سهم عمده ای در زندگی جوانان دارد.
 

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان ها وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از زحمات مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان اظهار کرد: عمر دوران مسئولیت ها کوتاه است و باید از این فرصت برای خدمت به مردم و جامعه ورزش استفاده کرد تا این خدمات به یادگار باقی بماند.
 

در ادامه نماینده منتخب مردم قزوین در مجلس دهم شورای اسلامی بیان کرد: توجه به حوزه ورزش و جوانان امری مهم است و ورزش یکی از عوامل مهم در ایجاد انسجام و وحدت ملی است.
 

داوود محمدی اعلام کرد: افزایش نشاط جامعه و مقابله با بیماری هایی همچون بیماری های قلبی و عروقی از جمله تأثیرات ورزش است، بنابراین انتظار می رود با تدوین نقشه راه در حوزه ورزش و جوانان، گام های ارزشمندی را برداریم.
 

وی با اشاره به لزوم توجه به ورزش همگانی خاطر نشان کرد: ورزش قهرمانی، مولود ورزش همگانی است بنابراین اهتمام جدی در حوزه ورزش همگانی لازم است؛ همچنین با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور ما را بانوان تشکیل می دهند، توجه به ورزش بانوان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
 

نماینده منتخب مردم قزوین در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه باید بین ورزش و صنعت پیوند برقرار شود، افزود: استان قزوین یک استان صنعتی است و باید از این ظرفیت استفاده کرده و بین ورزش و صنعت پیوند برقرار کنیم و با حمایت صنایع از هیئت های ورزشی، تحول عظیمی در حوزه ورزشی صورت می گیرد.
 

شایان ذکر است در این مراسم از زحمات اکبر محمودی مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان تقدیر و محسن حق شناس به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان قزوین معرفی شد.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 128610

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha