اولویت حزب موتلفه در مجلس رفع مشکلات اقتصادی و مبارزه با فساد است

حبیبی با اشاره به فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری گفت: اولویت حزب موتلفه اسلامی در مجلس نهم رفع مشکلات اقتصادی و مبارزه با فساد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، محمد نبی حبیبی، دبیر کل حزب موتلفه که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت با اشاره به این که یازده سال از صدور فرمان مقام معظم رهبری در مبارزه با فساد اقتصادی می گذرد اظهار داشت: ما معتقدیم با خائنان و دزدان کیسه ملت باید با شدیدترین وجه برخورد شود، چرا که مبارزه جدی با فساد اقتصادی، امنیت اقتصادی می آورد. یعنی به هر میزان که این مبارزه دقیق صورت گیرد امنیت سرمایه گذاران را ارتقاء می بخشد.
حبیبی ادامه داد: کسانی که در روند پیشرفت اقتصادی کشور اخلال می کنند به مردم و انقلاب خیانت می کنند. به همین دلیل جرم اخلال در نظام اقتصادی کشور اعدام است و باید بدون ترس و واهمه به آن عمل کرد.
وی با اشاره به نقش بانکها در تسهیل سرمایه گذاری تصریح کرد: دادگاه محاکمه مفسدان اقتصادی اخیر اثبات می کند که مسئولان امور بانکی باید دقت بیشتری در نظامات بانکی داشته باشند سیستم بانکی باید برای حفظ حیثیت و آبروی خود از این پس تلاشی مضاعف داشته باشد و نقاط نفوذ و کاهلی ها را مسدود نماید.
حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز کارگر و روز معلم بیان داشت: روز کارگر فرصتی است برای ارزیابی کار و سرمایه ایرانی و تجلیل از مجاهدانی که در این وادی تلاش می کنند و مراقبت از اینکه کار و سرمایه در مسیر صحیح و مشروع فعال شود.
وی افزود: معلمان با کار فکری خود و کارگران با کار یدی خود دو بال بزرگ پرواز کشور به سمت ترقی و پیشرفت هستند و باید کار هر دو را ارج نهاد.
وی ادامه داد: روز 12 اردیبهشت سالروز شهادت آیت الهپ مطهری استاد نام آور حوزه و دانشگاه است ،ضمن بزرگداشت سالگرد شهادت ایشان افتخار می کنیم که ایشان عضو شورای روحانیت موتلفه اسلامی بوده اند.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی بار دیگر با اشاره به موضوع پیام هشت ماده ای آیت الهر العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد: دستگاه های مسئول پس از گذشت یازده سال باید کارنامه خود را در مبارزه با فساد به مردم ارائه دهند تا معلوم شود در راه مبارزه با فساد چه راه طولانی را طی کرده اند و در آینده چه باید کرد.
وی با اشاره به این مطلب که برخی می گویند کار دستگاه نظارتی مچ گیری نیست خاطر نشان کرد: دستگاه نظارت طبق قانون باید به وظایف خود عمل کند، نباید وقتی یه یک دانه درشت رسید بگوید کارش مچ گیری نیست.

پایان پیام/ 

 

 

 


حبیبی با اشاره به نقش دیوان محاسبات در مبارزه با فساد مالی و اداری گفت: کار دیوان محاسبات در مبارزه با فساد در تفریغ بودجه مشخص می شود. اگر گزارش تفریغ بودجه فاقد عملکرد مبارزه با فساد باشد و ملت فساد را در دیگر نهادهای نظارتی پیگیری کنند معلوم می شود دیوان کارکرد اصلی خود را از دست داده است و مجلس برای نظارت باید فکری دیگر کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مرحله دوم انتخابات مجلس اظهار داشت: سرنوشت 65 کرسی مجلس در مرحله دوم انتخابات مشخص می شود.این تعداد کرسی بسیار مهم و تعیین کننده است. رقابت اصلی در دوره دوم میان اصولگرایان است. باید اصلح را انتخاب کرد.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد : ما معتقدیم این انتخاب باید با سعه صدر ، حوصله و با رعایت مصالح ملی صورت گیرد و نتیجه هرچه شد برای ما قابل احترام است.
حبیبی در خصوص ریاست مجلس آینده گفت: ما به همه گزینه های مطرح به دیده احترام می نگریم. بی تردید در اولین نشست جبهه متحد و نهایتا نشست اصولگرایان در خصوص ریاست مجلس تصمیم گرفته خواهد شد. این امر به خرد جمعی اصولگرایان مربوط است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عمل وقیحانه یک کشیش آمریکایی در سوزاندن قرآن کریم بیان داشت: دولت آمریکا باید مسئولیت این عمل شنیع را بپذیرد و منتظر مقابله به مثل مسلمانان جهان علیه منافع آمریکا باشد.
وی در پایان افزود: دولت آمریکا رسماً باید از مسلمانان جهان عذر خواهی کند و اگر آنها در رویای راه اندازی جنگهای صلیبی هستند باید بدانند هزینه های این طراحی شیطانی برای آنها بسیار سنگین خواهد بود، گرچه بیداری امروز مردم جهان خود سد محکمی در مقابل این توطئه هاست.
 

کد خبر 128544

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha