استقلال اقتصادی ایران برگرفته از تلاش های قشر کارگر است

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز تلاش های همه جانبه قشر کارگر موجب استقلال اقتصادی ایران شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمدابراهیم افشاری، معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی، امروز (12 اردیبهشت) در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استان اظهار داشت: روز جهانی کار و کارگر تنها مختص یک زمان خاص نیست بلکه هر روز متعلق به جامعه کارگری است چرا که افراد جامعه همه روزه از خدمات این قشر بهره مند می شوند.

 

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه از استقلال سیاسی زیادی برخوردار است و این امر موجب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب شده اند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: بیکاری یک دغدغه مهم است و مسئولان ذیربط برای رفع این دغدغه باید تلاش همه جانبه داشته باشند چرا که بیکاری موجب فقر و فقر موجب ایجاد معضلات اجتماعی می شود.

 

به گفته وی، حفظ استقلال، رفع بیکاری و توسعه همه جانبه مملکت در گرو توجه به تولید ملی است.

 

عابدین محمدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: بر اساس ماده 195 قانون کار هر ساله تعدادی از کارگران و گروه های کاری در سطح استان شناسایی و کارگران نمونه به همایش کشوری معرفی می شوند.

 

وی با بیان اینکه از یازده کارگر نمونه کشوری یک نفر از خراسان جنوبی انتخاب شده است، افزود: این امر باعث افتخار مسئولان و مردم استان است.

 

محمدی خاطرنشان کرد: بر اساس نامگذاری سال جدید باید دولت از تولیدکنندگان حمایت کرده و کارفرمایان نسبت به افزایش کیفیت کالای خود اقدام کنند و کارگران نسبت به کار و فعالیت خود مسئول بوده و باید بیش از پیش تلاش کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 128526

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha