پیش بینی 918 شعبه اخذ رای در مشهد و کلات

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی از پیش بینی 918 شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

محمد غفاری، رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی به خبرنگار شبستان گفت: 722شعبه اخذ رای به صورت ثابت و 196 صندوق دیگر نیز به شکل سیار در نظر گرفته شده است.


وی با بیان اینکه رای گیری از ساعت 8 صبح روز جمعه 15 اردیبهشت آغاز و حداقل به مدت 10 ساعت ادامه دارد، بیان داشت: تبلیغات نامزدهای انتخابات از هفتم اردیبهشت ماه آغاز و تا 24 ساعت قبل از شروع اخذ رای ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه برای اجرا، نظارت، بازرسی، حفاظت، امنیت، خدمات و پشتیبانی این دوره از انتخابات حدود 14 هزار نفر نیرو فعالیت می کنند، افزود:علاوه بر تمامی واجدان شرایطی که در مرحله قبل در حوزه مشهد و کلات رای داده اند، تمامی افرادی که در مرحله قبل موفق به حضور در انتخابات نشده اند و یا در بازه زمانی مرحله اول و مرحله دوم به سن قانونی رسیده اند می توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند.

 

غفاری با اشاره به این مطلب که محدودیت حضور در این دوره از انتخابات تنها برای آن دسته از افراد است که در مرحله قبل در یکی از شعبات اخذ رای غیر از حوزه مشهد و کلات رای داده اند، تصریح کرد: سهم خراسان از این تعداد چهار نفری است که کمتر از 25 درصد آرا را در مرحله قبل به خود اختصاص داده اند.

 

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی خاطر نشان ساخت: همان گونه که به فضل الهی و رهبری های مقام معظم رهبری و نیز بصیرت و آگاهی مردم باعث خلق حماسه ای ماندگار شد در مرحله دوم نیز این رویداد بزرگ تکرار شود.

 

غفاری با اشاره به این مطلب که حضور گسترده مردم در انتخابات باعث عقب نشینی استکبار و غرب از مواضع غیر اصولی آنان شد که مذاکرات 1+5نمود بارز این امر است، اظهار داشت: دنیای غرب برای برون رفت از شکست مفتضحانه خود در خصوص انتخابات ایران، جنجال رسانه ای جزایر سه گانه ایرانی را به راه انداخته است که البته حضور و مشارکت حداکثری مردم پاسخی محکم بر ادعاهای واهی مطرح شده است. 

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 128505

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha