شهدا تربیت شده مکتب معلمان هستند

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان به شان و منزلت معلم اشاره کرد و گفت: شهدا تربیت شده مکتب معلمان بودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امیر نظری،مدیرکل آموزش و پرورش زنجان، امروز(12 اردیبهشت) در مراسم«سپاس معلم» به مقام و جایگاه معلمان اشاره کرد و گفت: معلمان از چنان شانی برخوردار هستند که از مقام شهدا نیز بالاتر است.
 

وی با اشاره به سالروز شهادت استاد مطهری به آثار وی اشاره کرد و گفت: لازم است دانش آموزان با آثار این شهید فرزانه آشنا شوند، زیرا این شهید از افتخارات جامعه فرهنگی است.
 

این مقام مسئول با بیان اینکه معلمان آینده این کشور را رقم می زنند، ادامه داد: تعلیم و تربیت یکی از مقوله های حساسی است که آینده کشور به آن بستگی دارد و معلمان با تربیت دینی دانش آموزان نظام جمهوری اسلامی را برای تحقق این رسالت مهم یاری می کنند.
 

نظری در ادامه با استناد به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه" مطهری پاره تن من بود" خاطرنشان ساخت: نقش معلمان بر هیچ کس پوشیده نیست و پیشرفت های ایران اسلامی در عرصه های مختلف مرهون زحمات شبانه روزی معلمان است.
 

مدیر کل سازمان آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه شهدا تربیت شده مکتب معلمان بودند، ادامه داد: جامعه فرهنگی استان نیز 4900 شهید فرهنگی تقدیم انقلاب کرده است.
 

نظری به رتبه های برتر آموزش و پرورش استان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: استان زنجان در انسداد مسیر بی سوادی رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.


وی، با اشاره به قبولی 58 درصدی دانش آموزان استان زنجان در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، یادآور شد: ظرف دو سال آینده جشن ریشه کنی بی سوادی را در استان برگزار می کنیم.

 


پایان پیام/
 

کد خبر 128504

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha