مصرف کنندگان اصلی ترین حامیان تولید ملی هستند

فرمانده بسیج ادارات، اصناف و کارخانجات سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی مصرف کنندگان را اصلی ترین حامیان تولید ملی دانست و گفت: باید فرهنگ استفاده از کالای داخلی در بین مردم نهادینه شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، علی اکبر نوفرستی، فرمانده بسیج ادارات، اصناف و کارخانجات سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز(12اردیبهشت) در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استان اظهار داشت: باید افراد جامعه به مصرف کالاهای داخلی تشویق و ترغیب شوند تا فرمایش رهبر معظم انقلاب در حمایت از تولید ملی محقق شود.

 

وی با بیان اینکه دولت به موضوع عدالت توجه ویژه و خاص دارد، افزود: همچنین در بحث برقراری امنیت نیز نیروهای امنیتی خوب عمل کرده اند و بر این اساس کشور ایران امن ترین کشور و خراسان جنوبی نیز از بالاترین ضریب امنیتی در کشور برخوردار است.

 

فرمانده بسیج ادارات، اصناف و کارخانجات سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" اظهار داشت: تولید ملی هر چه افزایش یابد و مصرف از این تولیدات بیشتر شود ارزانی کالاها در مملکت صورت می گیرد.

 

نوفرستی با اشاره به بالا بودن نرخ اجناس و کالاها خاطرنشان کرد: این گرانی به دلیل عدم تولید حداکثری است و این امر باید با نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالای داخلی در بین مردم برطرف شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 128485

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha