ترویج افکار شهید مطهری(ره) یکی از ضروری ترین نیازهای نسل جوان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ترویج افکار شهید مطهری(ره) در فضاهای علمی، آموزشی، آموزش و پرورش و دانشگاه ها را یکی از ضروری ترین نیازهای نسل جوان دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز(12 اردیبهشت) در مراسم نکوداشت روز معلم در این استان، گفت: ترویج افکار ناب شهید مرتضی مطهری(ره) به عنوان اسوه نمونه اخلاق ومعلمی در بین نسل جوان یکی از نیازهای اساسی این نسل به شمار می رود.


وی، اظهار کرد: فرهنگیان و آموزگاران متعهد و دلسوز بایستی جوانان، دانش آموزان و دانشجویان به عنوان سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی را با مطالعه دقیق تالیفات این دانشمند حکیم سرمایه آشنا کنند.


حجت الاسلام لطفی، تصریح کرد: تالیفات علامه مطهری(ره) با الهام گیری از معارف قرآن، اهل بیت(ع) و با زحمات شبانه روزی این دانشمند فرزانه به رشته تحریر درآورده شده و در بیانی آسان و همه فهم توانسته آن مفاهیم ظریف و عمیق اسلامی را در اختیار همگان قرار دهد.


امام جمعه ایلام، بیان کرد: شهید مطهری(ره) نیازهای فکری و فرهنگی جامعه خود را به خوبی درک کرده و برای پاسخ گویی به این نیازها و شبهات آن دوران، تالیفات ارزشمندی را از خود به جای گذاشت.


نماینده ولی فقیه در استان ایلام، شهید مطهری(ره) را بهترین الگو اسوه در زندگی فردی و اجتماعی انسان ها دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختی و سعادت هر انسانی در گرو الگوگیری از این شخصیت فرزانه و پیروی از راه ایشان خواهد بود.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از معلمان نمونه استانی با حضور مسئولان و مدیران تجلیل شد.


پایان پیام/


 

کد خبر 128483

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha