ورزشکاران ایلامی، نماد توانمندی استان هستند

استاندار ایلام، گفت: کسب مدال های ارزشمند از میادین مختلف ورزشی، نشان دهنده ظرفیت و پتانسیل بالای ورزشکاران و جوانان این استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مجتبی اعلایی، صبح امروز(12 اردیبشهت) در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی این استان، اظهار کرد: با همت و غیرت ورزشکاران و برنامه های انجام گرفته در بخش های ورزشی استان، کسب عناوین قهرمانی ورزشکاران ایلامی دوبرابر شده است.


وی افزود: با تلاش، همت و رشادت ورزشکاران غیرتمند استان، شاهد رشد و ارتقاء ارزنده و مثبت در عرصه های مختلف ورزشی بوده ایم که نشان از وجود ظرفیت های بسیار بالا در استان دارد.


اعلایی، یادآور شد: ورزشکاران استان به وظیفه و مسئولیت خود با کسب عناوین قهرمانی و ارزشمند در میادین کشوری و بین المللی عمل نموده اند.


استاندار ایلام، گفت: باید شناسایی ظرفیت ها، توانمندی ها و استعدادهای برتر در استان، زمینه بهره برداری از این پتانسیل ها را فراهم و در مسیری حرکت کرد که قابلیت های فعلی در عرصه ورزش را به فرصت های اقتصادی مبدل شود.


وی با بیان اینکه امسال جهش بسیار مثبت و ارزشمندی را در حوزه ی ورزشی استان شاهد بوده ایم، افزود: نتایج بسیار پراهمیت و ارزشمندی با افتخار آفرینی ورزشکاران و دلاوران استان ایلام کسب شده که حکایت از اقتدار و توانمندی ورزش استان در کشور و حتی جهان دارد.


اعلایی، در ادامه ابراز کرد: نباید همواره اختصاص اعتبارات دولتی به بخش های مختلف را چاره ساز بدانیم بلکه باید از اتکا همه بخش ها به ویژه عرصه ورزش به اعتبارات دولتی بکاهیم و زمینه های رشد خصوصی سازی و اقتصادی شدن ورزش را فراهم نماییم.


استاندار ایلام، با تأکید بر این امر که مدیرانی که عملکرد درخشان و ارزشمندی دارند از حمایت های ویژه و بی بدیلی برخوردار خواهند شد، خاطرنشان کرد: اگرمدیران حوزه های مختلف در پیشبرد اهداف سازمانی خود موفق باشند، حمایت و پشتیبانی ویژه از سوی استانداری در جهت تکریم، تشویق و تقدیر از آنان به کار گرفته خواهد شد.


گفتنی است، در پایان این مراسم از قهرمانان عرصه های مختلف ورزشی با اهداء لوح سپاس و جوایز تقدیر گردید.


پایان پیام/

 

کد خبر 128480

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha