احداث مسکن کارگری برای کارگران لرستانی

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از ایجاد مسکن کارگری برای بیش از یک هزار کارگر این استان خبرداد.

حامد ویسکرمی، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: مسکن کارگری در قالب مسکن مهر برای کارگران این استان احداث می شود.


وی افزود: طی این مسکن کارگری برای بیش از یک‌هزار نفر از کارگران فاقد مسکن استان احداث می‌شود.


ویسکرمی اظهارداشت: تعداد هزار نفر از کارگران فاقد مسکن برای برخورداری از طرح مسکن کارگری در استان ثبت نام کرده اند.


وی در ادامه با اشاره به وضعیت کار و کارگران استان لرستان، بیان کرد: در سال گذشته بالغ بر 140 هزار نفر ساعت ایمنی اخلاق حرفه‏ ای به جامعه هدف ارائه شده است.


ویسکرمی با اشاره به اقدامات اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان در راستای حمایت از کارگران این استان، اذعان داشت: در بخش دعاوی کارگری و کارفرمایی، سال گذشته بیش از 4 هزار پرونده در هیئت تشخیص و حل اختلاف سطح استان مطرح شده است.


وی تصریح کرد: 35 درصد از این دعاوی به صورت سازشی و توافقی حل شد، همچنین 68 درصد دعاوی قبل از ورود به اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی با توافق و سازش حل و فصل شد.


مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به نامگذاری سال به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی عنوان کرد: برنامه های این اداره کل در سال جاری با محوریت شعار سال پی گیری می‌شود.


ویسکرمی با اذعان به اینکه قطار پیشرفت کشور با سرعت در حال حرکت است، تصریح کرد: دشمنان می‏خواهند اقتصاد ما را دچار مشکل و از این حربه استفاده کنند که با تاکیدات مقام معظم رهبری و جدیت همه مسوولان امر، تیر آنها به سنگ خورده و می‏خورد.

 


پایان پیام/
 

کد خبر 128478

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha