مسابقه وبلاگ نویسی «ترنم تذکر» در هرمزگان برگزار می شود

مسئول دفتر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان از برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی " ترنم تذکر " در این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمدرضا اسماعیلی، مسئول دفتر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان به خبرنگار شبستان گفت: تبیین اهمیت و گسترش فرهنگ وبلاگ نویسی در زمینه توسعه، تبلیغ و ترویج فرهنگ و معارف دینی با توجه به گرایش روز افزون کاربران ایرانی اینترنت از مهمترین اهداف برگزاری مسابقه ترنم تذکر است.


وی با اشاره به اینکه متاسفانه در فضای مجازی به موضوعات دینی به ویژه بحث امر به معروف و نهی از منکر کمتر پرداخته شده است، افزود: ترغیب و تشویق قشر جوان و فرهیخته به استفاده بهتر از خدمات آن لاین و جهت‌دهی به آنها از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه است.
 

اسماعیلی در ادامه به موضوعات مسابقه وبلاگ نویسی ترنم تذکر اشاره کرد و اظهار داشت: هنجارها و ناهنجارهای اجتماعی و عکس العمل مردم، نوروز و حقوق شهروندی، بایدها و نبایدهای دانشجویی و نقش امر به معروف و نهی از منکر در بخش های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و غیره از جمله موضوعات این مسابقه است.
 

وی آخرین مهلت ثبت وبلاگ را 15 تیرماه سال جاری برشمرد و گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.tahaya.ir مراجعه و یا با شماره تلفن های 3333.43_3351891 تماس بگیرند.
 

اسماعیلی بیان داشت: کمک هزینه کربلای معلی، 2 ربع سکه بهار آزادی، یک ربع سکه بهار آزادی از جمله جوایزی است که به ترتیب به نفرات اول تا سوم این مسابقه اهدا می شود. 

پایان پیام/

 

کد خبر 128461

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha