تولید ملی باید دارای کیفیت و قیمت خوب باشد

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه علی رغم تحریم ها و تهدیدها باید با ابتکار و خلاقیت موانع را پشت سر بگذاریم، گفت: تولید ملی باید دارای کیفیت و قیمت خوب باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از آذربایجان شرقی، احمد علیرضا بیگی، استاندار آذربایجان شرقی، در دیدار با فعالان کارگری و نیز مشاوران صنعتی خود بر حمایت از عرصه کار و تولید داخلی در استان تاکید کرد.


استاندار آذربایجان شرقی گفت: موضوع حمایت از تولید و کار ملی به واسطه تعبیر رهبری دو بال اقتصادی کشور هستند و چرخه کار و تولید دارای پروسه گسترده ای است.


بیگی بیان کرد: ایران اسلامی توانسته است، علی رغم تحریم ها و تهدیدها با ابتکار و خلاقیت موانع را پشت سر بگذارد و در شرایط مطلوب قرارگیرد.


وی ادامه داد: در سال های اخیر بر کار و تولید تمرکز خاصی شده و در این راستا موفقیت های خوبی کسب شده و در جایگاه خوبی قرار داریم.


استاندار آذربایجان شرقی گفت: تولید ملی باید دارای کیفیت و قیمت خوب باشد تا بتواند مشتری جذب کند و از سویی دیگر نیز باید فرهنگ سازی استفاده از کالای داخلی نیز صورت گیرد.


وی اضافه کرد: مردم اگر احساس ضرورت حمایت از کار و تولید ملی را احساس کنند، اتفاقات موثری رخ خواهد داد که نمونه های آن را در گذشته و در موضوعات سیاسی و اجتماعی شاهد بودیم.


بیگی با اشاره به موفقیت های صنعتی در استان گفت: صنایع بزرگ استان در سال جاری توانسته اند موفقیت های خوبی کسب کنند که در همین راستا در کارخانه تراکتور و ایدم موفقیت های ارزشمندی در ابتدای سال کسب کرده اند.


وی در ادامه ملت ایران را ملت معجزه گر دانست و گفت: ملت ایران در شرایط خاص کارهای بزرگی انجام داده اند که در مقاطع مختلف تاریخ کشور این موفقیت ها خود را نشان داده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 128410

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha