دیدار 100 نفر از معلمان نمونه کرمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از دیدار 100 نفر از معلمان نمونه استان با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، فردا (13 اردیبهشت) خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه دیدار جمعی از فرهنگیان که دقایقی پیش با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به مناسبت روز معلم انجام شد، در گفتگو با خبرنگار شبستان، از دیدار معلمان کرمانی همزمان با سایر معلمان کشور با رهبر معظم انقلاب خبر داد.

ابراهیم شیخ بهایی ادامه داد: در این دیدار که فردا(13اردیبهشت)انجام می شود، یکصد نفر از معلمان نمونه استان کرمان به همراه سایر معلمان نمونه کشورمان حضور دارند.

وی با ذکر اینکه تعداد معلمان نمونه از استان کرمان قریب به 900 نفر است، تصریح کرد: از این تعداد 12 نفر معلم نمونه کشوری، 107 نفر نمونه استانی و بقیه معلمان نمونه منطقه ای هستند که امکان اعزام همه معلمان نمونه برای دیدار با امام خامنه ای فراهم نشد.

این مسئول گفت: یکصد معلم اعزامی از استان کرمان، امروز(12 اردیبهشت)با رئیس جمهور و تعدادی دیگر از مسئولان در تهران دیدار دارند.

شیخ بهائی با استناد به فرمایشات امام خامنه ای توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار را به عنوان مهم ترین محورهایی که باید فرا روی معلمان قرار گیرد مطرح کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تصریح به اینکه یاد آن معلم فرزانه تا ابد در دل و جان ملت ایران جاودانه می ماند، بیان داشت: خدا را شاکریم که نور ولایت در سراسر جامعه گسترده شده و عطر نظام مقدس جمهوری اسلامی در سراسر جهان پیچیده است.

پایان پیام/

کد خبر 128378

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha