نگرانی مردم از اختلال در سایت رفاهی

در حالی که سازمان هدفمندی‌ یارانه‌ها اعلام کرده که امروز آخرین فرصت برای اعلام انصراف یا عدم انصراف خانوارها از دریافت یارانه است، مراجعه به سایت (www.refahi.ir) به علت حجم مراجعات مردم تقریبا غیر ممکن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بسیاری از خانوارها با نگرانی از قطع یارانه هایشان طی دیروز و امروز به این سایت مراجعه کرده اند که به دلیل مشکلات ایجاد شده در سایت به دلیل حجم بالای مراجعات و عدم امکان دسترسی به آن موفق به ثبت نظر خود مبنی بر انصراف یا عدم انصراف از دریافت یارانه ها نشده اند.


براساس این گزارش، از اواخر سال گذشته سازمان هدفمندی‌ یارانه‌ها با ارسال پیامک برای برخی از سرپرستان خانوار از آنها درخواست کرد که نسبت به انصراف از دریافت یارانه نقدی به سامانه www.refahi.ir مراجعه کنند.


پس از آن، سازمان هدفمندی یارانه ها در اطلاعیه دیگری اعلام کرده بود: کسانی که برای آنها پیامک تمکن مالی ارسال شده است یا مبلغ 28 هزار تومان مرحله دوم واریز نگردیده، باید به سایت رفاهی مراجعه کنند و گزینه انصراف یا عدم انصراف را انتخاب کنند، در غیر این صورت نام سرپرست خانوار از فهرست دریافت یارانه حذف خواهد شد.

 

با وجود مشکلات ایجاد شده در سایت و درخواست های مردم تاکنون مسئولان این سازمان هیچ اظهار نظری در مورد تمدید یا عدم تمدید مدت زمان مراجعه به سایت و اعلام انصراف یا عدم انصراف خانوارها نکرده اند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 128369

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha